کد خبر: 31354 A

ادعای بهاره رهنما درباره بهم ریختن شهر / حاشیه‌های ادامه‌دار یک مصاحبه / عکس

ادعای بهاره رهنما درباره بهم ریختن شهر / حاشیه‌های ادامه‌دار یک مصاحبه / عکس

بهاره رهنما به انتقادها از مصاحبه‌اش با فائزه هاشمی واکنش نشان داد

ایران آرت: روز گذشته مصاحبه‌ بهاره رهنما با فائزه هاشمی در روزنامه شرق منتشر شد که بازخوردهای بسیاری داشت و با واکنش‌های مختلفی رو به رو شد.

 

اولین واکنش به این موضوع از جایی شروع شد که بهاره رهنما در  استوری که برای گفت‌وگوی‌اش با فائزه هاشمی در اینستاگرام منتشر کرد با غلطی فاحش فائزه را فائضه نوشته و البته به سرعت این استوری را از اینستاگرامش پاک کرد. همین مسئله باعث شد که متن این مصاحبه در حاشیه این غلط املایی قرار بگیرد.

1940232_511

اما بهاره رهنما امروز در توییتر به حواشی به وجود آمده واکنشی دوباره داشته و ادعا کرده که با مصاحبه‌اش شهر را به هم ریخته است.

به گزارش خبرآنلاین، او با بیان اینکه از مصاحبه‌اش با فائزه هاشمی لذت برده است، تاکید کرد که انتقادها برایش اهمیتی ندارد و او کارش را ادامه می‌دهد.

این بازیگر در توییتی به حواشی پیش آمده درباره مصاحبه‌اش واکنش نشان داد و نوشت: «یک مصاحبه کردم شهر بهم ریخته، پس قطعا کار مهم و تاثیر گذاری بوده. من که هم لذت بردم و هم کلی یادگرفتم، بهترین جای ممکن هم مصاحبه ام رو چاپ کردم حالا بعضیام دارن سکته میکنن و یقه پاره میکنن راستش اصلا اهمیتی نداره، من کارمو میکنم همین.»

5126427

بهاره رهنما فائزه هاشمی رفسنجانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین