کد خبر: 31569 A

ترس خانم بازیگر ایرانی از مواجهه با خرس!

ترس خانم بازیگر ایرانی از مواجهه با خرس!

ایران آرت: متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با فارس درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: اخیرا در مجموعه شبکه نمایش خانگی "رالی ایرانی" حضور داشته‌ام و گرچه سری اول آن را کامل و با جزئیات ندیده بودم اما وقتی حضور در سری دوم آن به من پیشنهاد شد، از آن رو که قرار نبود نقشی ایفا کنم و بنا بود خودم باشم، کار برایم جذاب بود و آن را پذیرفتم و وارد رقابتی شدم که بین من و دوستان و همکارانم بود و جذابیت خاصی برایم داشت.

وی افزود: در طول این مسابقه اتفاقاتی برایمان افتاد که بهتر است آنها را لو ندهم تا برای مخاطب بیات نشود. تنها این را بگویم که ما شرایط ساده‌ای را تجربه نکردیم. از موقعیتی که برای اسکان داشتیم تا همه لوکیشن‌ها و فضاهایی که در آن کار می‌کردیم، فاصله زیاد با شهر داشت و در این پروژه همه چیز در لحظه اتفاق می‌افتاد. شرایط نرمال و روزمره‌ای در این کار حاکم نبود و سختی‌هایی داشتیم که باعث می‌شد یک جاهایی خود من دوست داشته باشم پا پس بکشم که البته این اتفاق به نوعی هم رخ داد و بهتر است از جزئیات آن نگویم.

بازیگر "لیسانسه ها" با اشاره به اینکه در "رالی ایرانی۲" با سمیرا حسینی هم تیمی بوده، ادامه داد: از حضور در کنار او لذت بردم. ما در کنار هم مسابقه دادیم و خودمان را به چالش کشیدیم.

وی تصریح کرد: حین این پروژه به نقاط زیبایی رفتیم. خود من تا به حال آنقدر جنگل را از نزدیک لمس نکرده بودم. ما در دل جنگل بودیم به نحوی که هر لحظه احتمال می‌دادیم با خرس روبرو شویم! چیزی که می‌گویم آنجا اتفاق غریبی نبود و ساکنان آن منطقه برای ما تعریف می‌کردند که در آنجا خرس وجود دارد و حتی افرادی هم توسط این حیوان خورده شده‌اند!حتی می گفتند دیدن خرس در حیاط خانه شان برایشان عادی است و از بالکن و پنجره گاهی شاهد چنین اتفاقی هستند. 

ستوده در پایان در پاسخ به اینکه اگر دوباره کاری مشابه رالی ایرانی به او پیشنهاد شود، قبول می کند، گفت: به هیچ وجه! این تجربه بسیار سخت بود و مطمئنا اگر دوباره برای من از رالی ایرانی بگویند، حرف ر را که بشنوم، دو تا پا دارم دو پای دیگر هم قرض و فرار می‌کنم!

بازیگر زن متین ستوده خانم بازیگر رالی ایرانی 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین