کد خبر: 32020 A

واکنش برانکو وقتی خبر انتقال منشا به استقلال را روی گوشی‌اش دید!/ حرف‌های منشا درباره فشار پرسپولیسی‌ها به او که به تیم رقیب پیوسته

ایران‌آرت: سرمربی پرسپولیس نسبت به یاغی شدن شاگرد سابقش واکنش جالبی داشت.

به گزارش ایلنا، گادوین منشا، مهاجم سابق پرسپولسی دقایقی قبل خبر توافقش با استقلال و پیوستنش به این تیم رسانه‌ای شد تا بعد از مدت‌ها شاهد یک جابجایی میان دو تیم باشیم.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که به دلیل نارضایتی از عملکرد منشا او را در فهرست مازاد قرار داده بود، در ابتدای نشست خبری پیش از بازی با پدیده این خبر را روی گوشی خود دید و خنده تلخی بر لب داشت که شکار دوربین‌ها شد.

photo_۲۰۱۹-۰۲-۰۵_۱۳-۳۴-۱۸

اولین سوال از برانکو مربوط به بازیکنی بود که در لیست خروجی این باشگاه قرار داشت و در انتقالی جالب توجه راهی استقلال شده است؛ حضور گادوین منشا در استقلال با این واکنش برانکو همراه شد: خب این سوال مربوط به استقلال و کادرفنی آنهاست چون آنها این بازیکن را گرفته اند. صحبت خاصی در اینباره نداریم. ما از منشا تشکر می کنیم بابت تمام تلاشی که برای ما داشت. 

از سوی دیگر، منشا با سایت ورزش سه گفت وگو کرده و به این انتقال واکنش نشان داده است.

مهاجم استقلال می گوید این تیم مثل پرسپولیس یک تیم بزرگ در فوتبال آسیا است.
به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا بعد از ثبت قرارداد با استقلال گفت: حسم مشابه است چون دوباره در یک تیم بزرگ بازی می کنم. استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ آسیا هستند و باید دوباره مثل سابق تلاش کنم.
او در مورد اینکه چطور قرار است فشار انتقال از پرسپولیس به استقلال را تحمل کند هم گفت: اگر حرفه ای باشی با این چیزها می توانی کنار بیایی. آنها که غیر حرفه ای هستند نمی توانند با این فشار کنار بیایند ولی اگر حرفه ای باشی می توانی با این فضا کنار بیایی.
منشا در پاسخ به این سوال که آیا برای رقابت در استقلال آماده هست یا نه هم گفت: اگر استقلال مشکلی نداشت من را نمی گرفت و مطمئن من اینجا هستم تا مشکل گلزنی را حل کنم.

 

 

برانکو ایوانکوویچ گادوین منشا استقلال تهران پرسپولیس تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین