کد خبر: 32246 A

اظهارنظر عجیب الهام پاوه‌نژاد درباره نامزدهای جشنواره فیلم فجر / عکس

اظهارنظر عجیب الهام پاوه‌نژاد درباره نامزدهای جشنواره فیلم فجر / عکس

ایران آرت: الهام پاوه نژاد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در اظهارنظری عجیب از نحوه عملکرد هیات داوران جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد.

این بازیگر در صفحه توییترش نوشته است: "فقط در داوری‌های ایران ممکنه دو تا بچه هم‌ارز استاد علی نصیریان یا بازیگر قدرت‌مند و باسابقه مثل فرشته صدر عرفایی کاندید بازیگری نقش مکمل بشوند!! والا من خجالت کشیدم وقتی اقای نصیریان بفهمند رقیبشون یک پسربچه است چه حالی میشن؟! داوران نمیفهمند بچه‌ها غریزی عمل می‌کنند نه با دانش؟"

VmGw6OjT2pVs

به گزارش ایران آرت، اشاره پاوه‌نژاد به نامزدی یونا تدین و نیوشا علی‌پور برای جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن در جشنواره فیلم فجر است و اظهارنظرش از این جهت عجیب و غیر حرفه‌ای است که در تمامی جشنواره‌ها و جوایز معتبر سینمایی دنیا نیز کودکان و نوجوانان فرصت نامزد شدن و رقابت با بازیگران بزرگسال را دارند و تاکنون جوایز معتبری نیز به کودکان زیر 10 سال اهدا شده است.

در تاریخ اسکار جوان‌ترین بازیگری که موفق شده جایزه بگیرد، تاتوم اونیل بوده که در 10 سالگی برای بازی در فیلم "ماه کاغذی" برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است و موارد این‌چنینی دیگر هم وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

جوان ترین بازیگر نامزد اسکار:

جاستین هنری 9 ساله به خاطر نقش مکمل فیلم "کرامر علیه کرامر"

جوان ترین بازیگر مرد نامزد اسکار نقش اول:

جکی کوپر 9 ساله به خاطر بازی در "اسکیپی"

جوان ترین بازیگر زن نامزد اسکار نقش اول:

کوانژین والیس 9 ساله به خاطر بازی در "دیوان وحش جنوبی"

جوان ترین برنده اسکار:

شرلی تمپل 6 ساله که در سال 1934 برنده یک جایزه اسکار افتخاری شد.

اسکار الهام پاوه نژاد یونا تدین نیوشا علیپور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین