کد خبر: 33323 A

حراج پیراهنی که توسط ستاره‌های سینما امضا شد / عکس

حراج پیراهنی که توسط ستاره‌های سینما امضا شد / عکس

ایران آرت: پیراهن سفید جیمز مک‌اَووی که در مراسم اسکار ۲۰۱۹ پوشیده شده و توسط هنرمندانی چون "چارلیز ترون" "بری لارسون" و "مایکل جوردن" امضا شده بود، برای جمع‌آوری کمک خیریه به فروش گذاشته شد.

زمانیکه در مراسم اسکار، هنرپیشه ۳۹ ساله در سالن دالبی تیه‌تر برای اهدای جوایز بخش "بهترین تدوین صدا" و "بهترین میکس صدا" روی صحنه آمد، خیلی اتفاقی یک ماژیک وایت‌بورد روی زمین دید و همان لحظه از هنرمندانی که برای اهدای جوایز به برندگان به روی صحنه می‌آمدند درخواست کرد تا با آن ماژیک روی پیراهن سفیدی که بر تن داشت امضا کنند. "بری لارسون" و "تیلور سوئیفت" اولین هنرمندانی بودند که این پیراهن را امضا کردند.

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، تا پایان مراسم ۲۰ نفر از هنرمندان مشهور جهان این پیراهن را امضا کردند. حال آن پیراهن با این امضاها ارزش فراوانی یافته و برای جمع‌آوری کمک خیریه از آن استفاده شده است.

1

"فرانسیس مک‌دورمان"، "چارلیز ترون"، "اِمی آدامز"، "ساموئل ال جکسون"، "مایکل بی جوردن"، "آماندا پیت"، "ملیسا مک‌کارتی"، "صوفی ترنر"، "جو جوناس"، "نیکولاس هولت"، "کارامو براون"، "تیلور سوئیفت"، "رامر ویلیس"، "رشیدا جونز"، "مایا رودولف"، "سَم راکوِل"، "هلن میرِن"، "الیزابت بَنکس"، "کِری واشینگتون"، "زو کراویتس"، "جیسون موموآ" و "میشل یئو" امضا کنندگان این پیراهن هستند. البته خودِ "مک‌آووی" هم پیراهن را امضا کرده است.

2

مک‌آووی هنرپیشه اسکاتلندی فیلم "مردان ایکس" در وبسایت کمپین خیریه نوشت: من این ماژیک را روی زمین دیدم و از هنرمندان خواستم پیراهن قشنگم را خط‌خطی کنند.

 

اسکار بری لارسون چارلیز ترون تیلور سوئیفت جیمز مک آووی مایکل جوردن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین