کد خبر: 33399 A

فعال‌تر شدن تیلور سوئیفت در عرصه سیاست

فعال‌تر شدن تیلور سوئیفت در عرصه سیاست

ایران آرت: تیلور سوئیفت خواننده محبوب و معروف آمریکایی، قول داده است که در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد در عرصه سیاست فعال‌تر ظاهر شود.

به گزارش روزنامه گاردین، او در مقاله‌ای که جدیداً در مجله Elle منتشر شد به ۳۰ نکته‌ای پرداخت که پیش از ۳۰ سالگی خود در زندگی یاد گرفته است و گفت که احساس مسئولیت می‌کند تا علیه "سخنان نفرت‌آمیز" صحبت کند.

این خواننده پاپ نوشت: "ترویج نژادپرستی و ایجاد هراس از طریق پیام‌های صریح چیزی نیست که من از رهبرانم انتظار دارم و به این نتیجه رسیده‌ام که حقیقتاً مسئولیت دارم از تاثیرگذاری خودم علیه سخنان نفرت‌آمیز استفاده کنم."

او گفت که هر کمکی که در آستانه "رقابت بزرگ سال آینده" از دستش بربیاید انجام خواهد داد.

به گزارش سایت کلاغه، سوئیفت سال‌ها بود که هیچ اظهارنظر سیاسی‌ای نکرده بود اما در سال ۲۰۱۸ سکوت سیاسی خود را پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا با اعلام حمایت از دو نامزد دموکرات در ایالت خود یعنی تنسی شکست.

تصمیم این بازیگر و درخواست او در پست‌های اینستاگرامی برای مشارکت افراد به ویژه جوانان در رای‌گیری باعث شد که تعداد رای‌دهندگان به طور چشمگیری در آن ایالت افزایش یابد.

او در این مقاله توضیح داد که چرا سال‌ها وارد عرصه سیاسی نشده بود و حالا تصمیم گرفته‌ است که در مورد چنین مسائلی نظر خود را بیان کند.

سوئیفت که ۱۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد گفت: "من وقت زیادی را صرف یادگیری مسائل مربوط به نظام سیاسی و شاخه‌های مختلف دولت کردم که با تصویب لایحه‌ها بر زندگی روزمره ما تاثیر می‌گذارند. من با مسائل زیادی برخورد کردم که آسیب‌پذیرترین شهروندان ما را در معرض خطر قرار می‌دهند و احساس کردم که باید عقیده خودم را بیان کنم و به ایجاد تغییر کمک کنم."

او در این مقاله در مورد مسائل مختلفی از جمله دستورغذاهای محبوب خود صحبت کرده است و همچنین به افراد توصیه کرده است که با آرایش نخوابند.

 

تیلور سویفت خواننده زن تیلور سوئیفت سیاست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین