کد خبر: 33892 A

فروش خانه آل پاچینو در پدرخوانده / عکس

فروش خانه آل پاچینو در پدرخوانده / عکس

ایران آرت: هواداران فیلم "پدرخوانده" شاهکار فرانسیس فورد کاپولا برای اینکه بتوانند شبیه خانواده مافیایی کورلئونه زندگی کنند می توانند یکی از خانه های نمادین فیلم را به قیمت یک میلیون پوند خریداری کنند.

این خانه را که با سبک معماری تودور در جزیره استیتن شهر نیویورک واقع است، بسیاری به عنوان محل سکونت مایکل کورلئونه در فیلم "پدرخوانده" با بازی آل پاچینو می شناسند.

اکنون این ملک که سکانس اسطوره ای بسته شدن در اتاق در پایان فیلم "پدرخوانده" (۱۹۷۲) در آن می گذرد به قیمت ۱,۳۷ میلیون دلار یا یک میلیون پوند برای فروش گذاشته شده است.

e37976f66b1ab002ffcd1b7ce1ca9962

به گزارش صبا به نقل از میرر، خانه مایکل کورلئونه به وسعت نزدیک به ۲۸۰ مترمربع دارای پنجره هایی با شیشه های رنگی است که موجب می شود نور آفتاب به اتاق های موسیقی، پذیرایی، ناهارخوری و نشیمن وارد شود. 

این خانه همچنین دارای ۱۰ اتاق شامل چهار اتاق خواب است.

صاحبان واقعی این خانه الین و پیتر آلبرت از سال ۱۹۷۷ در این خانه زندگی می کرده اند. آنها این خانه را به قیمت ۱۹۵ هزار دلار خریداری کرده بودند. الین ۷۳ ساله از این خانه به عنوان یک مکان دنج و آرام یاد می کند که اتوبوس ویژه مدرسه در کنارش قرار دارد و شباهتی به فیلم که به موضوع مافیا می پردازد، ندارد.

0_Godfather

آل پاچینو مارلون براندو پدرخوانده فرانسیس فورد کاپولا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین