کد خبر: 34045 A

دروغ جنجالی جاستین بیبر تا خودکشی موزیسین متهم به آزار جنسی/عکس

دروغ جنجالی جاستین بیبر تا خودکشی موزیسین متهم به آزار جنسی/عکس

ایران آرت: جاستین بیبر این روزها به دلیل مشکلات روحی شرایط سختی را می‌گذراند و هرازچندگاهی با انتشار یک پست جنجالی در اینستاگرام با انتقاد مواجه می‌شود. به تازگی دروغ آوریل این خواننده مشهور جنجالی شده و باعث شده بسیاری از کاربران او را فردی بی‌عاطفه و بی‌اخلاق بدانند. 

به گزارش ایران‌آرت، رسانه‌های آمریکایی نوشتند: جاستین بیبر به مناسبت اول آوریل که به روز دروغ شهرت دارد، خبر نادرستی را با طرفدارانش در میان گذاشت که پس از مدت کوتاهی به جنجال بزرگی تبدیل شد.

جاستین بیبر که چندی پیش با هیلی بالدوین مانکن آمریکایی ازدواج کرده، عکس سونوگرافی یک جنین را بدون هیچ توضیحی در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد و پس از مدت کوتاهی عکس همسرش را هنگام معاینه در مطب پزشک به اشتراک گذاشت.

انتشار این تصاویر با واکنش‌های بسیاری از سوی طرفداران جاستین بیبر همراه شد و هزاران پیام تبریک از سراسر جهان دریافت کرد که برای او همسرش آرزوی خوشبختی می کردند.

این خواننده جوان پس از چند ساعت عکس سونوگرافی یک توله سگ را منتشر کرد و نوشت: نوزادی در کار نیست و این خبر نادرست دروغ اول آوریل بوده است.

Untitled

هر چند که چنین دروغ‌هایی در اول آوریل مرسوم است ولی بسیاری از کاربران از انتخاب چنین داستانی توسط جاستین بیبر انتقاد کردند و او را به دلیل شوخی با بارداری همسر و تولد فرزند، فردی بی عاطفه و بی اخلاق خواندند.

جاستین بیبر هفته گذشته با انتشار پیامی احساسی به طرفدارانش گفت به دلیل مشکلات روحی از موسیقی کناره‌گیری می‌کند و مدتی در صحنه نخواهد بود.

خودکشی نوازنده متهم به آزار جنسی

در همین روز بنیانگذار و نوازنده گیتار بیس یک گروه راک مکزیکی در پی طرح اتهام آزار جنسی علیه او به زندگی خود پایان داد. "آرماندو وگا گیل" از گروه راک "بوتلیتا د جِرِز" در پیامی که بر توئیتر منتشر کرد، گفت که اتهام آزار جنسی نادرست است.

مقامات مکزیکی، پیکر بی جان او را در خانه‌اش در مکزیکو سیتی پیدا کردند.

این موزیسین ۶۴ ساله با دنبال کردن هشتگ "می تو موزیسین های مکزیکی" متوجه شده یک فرد ناشناس او را به آزار جنسی زمانی که ۱۳ ساله بوده، متهم کرده است.

آقای وگا گیل در ادامه پیام خود نوشته "مرگ من، اعتراف به ارتکاب جرم نیست؛ بلکه اعلام رادیکال بیگناهی‌ام است. من می‌خواهم مسیر آینده پسرم را هموار کنم."

وگا گیل همچنین نوشته "یک پایان وحشتناک بهتر از وحشتی بی‌پایان است."

1165813

زنی که آرماندو وگا گیل را به آزار جنسی متهم کرده، ادعا می‌کند زمانی که با عده ای از دوستانش برای یادگیری موسیقی به خانه او رفته بود، رفتار این موزیسین نامناسب بود و پیامهای جنسی که به تلفنش می فرستاد باعث شد شماره تلفنش را عوض کند.

در پی انتشار خبر خودکشی این موزیسین مکزیکی، صفحه توییتر جنبش "می تو" مکزیک بسته شد؛ ولی صاحب حساب ادعا می‌کند هک شده است.

سازمان‌دهندگان جنبش "می تو" مکزیک معتقد هستند وگا گیل گناهکار بوده و دلیل خودکشی او را "بی اعتبار کردن" این جنبش خوانده‌اند. آنها همچنین می‌گویند "مهم نیست چقدر به ما حمله کنید. ما ساکت نخواهیم شد."

نوازنده جاستین بیبر آزار جنسی هیلی بالدوین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین