کد خبر: 34370 A

جوانی و نشاط خانم بازیگر ۵۲ساله/عکس

جوانی و نشاط خانم بازیگر ۵۲ساله/عکس

هلی بری روز پنجشنبه ۴ آوریل با حضور در یک مراسم سینمایی بار دیگر توجهات را به خود جلب کرد.

ایران آرت: گذر عمر بر چهره اش آشکار نیست، هلی بری ۵۲ ساله، یکی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های حال حاضر هالیوود به شمار می‌رود. برخی از مردم از جمله Yann Moix معتقدند که زنان پس از سن ۵۰ سالگی، جذابیت و زیبایی خود را از دست می‌دهند، اما هلی بری با سرزندگی و جذابیتی که در سن ۵۲ سالگی دارد، دیدگاه آن‌ها را به چالش می‌کشد.

این بازیگر که در سال ۲۰۰۱ به خاطر بازی در فیلم مهمانی هیولا جایزه اسکار را نیز دریافت کرده‌است هنوز زیبا و جوان است. او زیبایی طبیعی خود را با ورزش مداوم و رژیم غذایی سالمش حفظ کرده است.

تابناک باتو نوشت؛ هلی بری روز پنجشنبه ۴ آوریل با حضور در یک مراسم سینمایی بار دیگر توجهات را به خود جلب کرد. این ستاره هالیوودی، در مراسم CinemaCon ۲۰۱۹، در شهر لاس وگاس شرکت کرد. او در نمایش فیلم Long Shot هتل "سیزرز پالاس" شرکت کرد و با پنج سلبریتی دیگر از جمله "شارلیز ترون" روی فرش قرمز راه رفت. او لباس نقره‌ای رنگ پوشیده بود و استایلش کاملاً نشان می‌داد که هر روز وقتی را به ورزش کردن اختصاص می‌دهد.


235565_713

مربی هلی بری خانم "نات باردونی" می‌گوید: هلی غذا‌های کنسروی و یخ زده یا موادی که در طول یک هفته فاسد می‌شوند مصرف نمی‌کند. سبزیجات تازه راز جوانی هلی بری هستند. او در روز سه وعده غذایی و دو میان وعده دارد. هلی بری تمارین ورزشی پا و شکم انجام میدهد و از وزنه استفاده می‌کند، اما نه آنقدر که عضلاتش به طرز قابل ملاحظه‌ای آشکار شوند. او تعادل را در ورزش کردن و وزنه زدن حفظ می‌کند.

235564_157

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که هلی بری مبتلا به بیماری دیابت است و بیماری سبک زندگی او را متحول کرده است. او وقتی ۱۹ سال داشت در حیاط مدرسه بیهوش شد و روی زمین افتاد. دلیل این بیهوشی بیماری دیابت تشخیص داده شد. هلی بری تا قبل از بیهوش شدن خبر نداشت که دیابت دارد. او بعد از تشخیص بیماری هر روز مجبور است تا انسولین تزریق کند و رژیم غذایی خاصی را هم پیش بگیرد، او در این باره می‌گوید: "من حالا بیشتر سبزیجات می‌خورم و حتی به نان هم لب نمی‌زنم."

 

شارلیز ترون بازیگر زن بازیگر زن هالیوودی هلی بری خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین