کد خبر: 34395 A

اختلاف فردوسی‌پور و میثاقی فاش شد

اختلاف فردوسی‌پور و میثاقی فاش شد

ایران آرت: پس از حذف برنامه نود از فهرست برنامه‌های تلویزیون، حواشی بسیاری پیرامون عادل فردوسی‌پور و محمدحسین میثاقی پس از سال‌ها همکاری به وجود آمد که توجه فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد. البته هرگز درباره مشکل پیش آمده بین فردوسی‌پور و میثاقی صحبت نشده بود و اختلاف این دو مجری ورزشی تنها در حد گمانه‌زنی بود تا اینکه حمید محمدی که به جای میثاقی اجرای برنامه فوتبال 120 را به عهده گرفته است در گفت‌وگویی از اختلاف بین میثاقی و فردوسی‌پور پرده برداشت و گفت این مسئله او را ناراحت کرده است.

به گزارش ایران‌آرت، مجری جدید برنامه فوتبال 120 در این خصوص به خبر ورزشی گفت: "حالم با عادل و گروه بی‌نظیرش خوب است. بلافاصله بعد از اینکه عادل تماس گرفت، من هم قبول کردم ۱۲۰ را اجرا کنم. ضمن اینکه من سه فصل اول این برنامه را اجرا کردم و با فضای برنامه و تیم عادل آشنا بودم. البته این را هم بگویم که از اول قرار بود محمدحسین میثاقی برنامه را اجرا کند، ولی در آن زمان منع قانونی داشت به همین دلیل عادل گفته بود تا زمانی که این مشکل رفع شود، تو اجرا کن که من هم قبول کرده بودم."

وی در ادامه نیز اضافه کرد: "من از اختلافات پیش‌آمده بین عادل و محمدحسین از صمیم قلب متأسفم. بیش از این از فحاشی طرفداران دو طرف بسیار ناراحتم. این دو سال‌ها کنار هم بودند و حالا تصمیم بر این شد که با هم کار نکنند. الان هرکس برای خودش تریبون درست کرده و می‌آید فحاشی می‌کند که به هیچ‌وجه درست نیست. ضمن اینکه قطعاً و با اختلاف، عادل بهترین گزارشگر تلویزیون و محمدحسین میثاقی بهترین گزارشگر میدانی ما هستند."

 

عادل فردوسی پور محمدحسین میثاقی حمید محمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین