کد خبر: 35150 A

آقای بازیگر با ضرب چاقو زخمی شد

آقای بازیگر با ضرب چاقو زخمی شد

ایران آرت: بازیگر اوکراینی که در فیلمی درباره جوانان خلافکار سازمان یافته ناپلی ایفای نقش کرده بود با ضربه چاقو زخمی شد. این بازیگر ۱۸ ساله اوکراینی "آرتم تکاشوک" نام دارد و در فیلم ایتالیایی "پیرایاها" در نقش یک نوجوان مسلح که مواد مخدر خرید و فروش می‌کرد به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم از روی رمانی نوشته "روبرتو ساویانو" روزنامه نگار و کارشناس امور مافیا ساخته شده است.

تکاشوک در نیمه شبی در هفته گذشته همراه با دوستش بود که مورد اصابت دو ضربه چاقو قرار گرفت و دوستش یک ضربه چاقو خورد که هیچ کدام از ضربات کشنده نبودند.

به گزارش تابناک باتو، پلیس می‌گوید بعید نیست که انگیزه این جرم ایفای نقش تکاشوک در فیلم پیرایا‌ها بوده باشد، فیلمی که در فوریه سال جاری برنده‌ی جایزه خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه در ۶۹ امین جشنواره سینمایی برلین شد و قرار است این تابستان در سالن‌های سینمای اروپا به نمایش درآید.

5760

گفتنی است انجمن راست افراطی ایتالیا از قانون مقابله با پدیده نوجوانان خلافکار حمایت می‌کند، به موجب این قانون سن پیگیری اعمال مجرمانه باید از ۱۴ سال به ۱۲ سال سن برسد.

بنا به گزارش رصد ملی کودکان و نوجوانان ۵/۶ درصد از نوجوانان ناپل عضو باند خلافکار "گومورا" هستند.

شایان ذکر است که در شصت و نهمین جشنواره سینمایی برلین، جایزه خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه به موریتزیو بروچی، کلودیو جوانزی و روبرتو ساویانو برای فیلم ایتالیایی پیرایا‌ها به کارگردانی کلودیو جووانزی رسید. این فیلم با بازی فرانچسکو دی ناپلی، آرتم، ویویانا آپرئا و... درباره گروهی از جوانان خلافکار اهل ناپل است. فیلم از روی رمانی نوشته روبرتو ساویانو ساخته شده است.

لازم به ذکر است روبرتو ساویانو نویسنده و روزنامه نگار که در زمینه مافیا تحقیق می‌کند در سال ۲۰۰۸ میلادی زمانی که ۲۹ ساله بود به خاطر نوشتن کتاب "گومورا"، در خفا و تحت مراقبت ۲۴ ساعته پلیس زندگی می‌کرد.

از قرار معلوم افراد باند اوباش شهر زادگاهش که به کامورا مشهورند، تصمیم گرفته بودند او را به خاطر موفقیت چشمگیر این کتاب که او آن را بر اساس تحقیقات خودش نوشته بود، تنبیه کنند.

۱.۲ میلیون نسخه از این کتاب در ایتالیا به فروش رسید و کتاب به بیش از ۴۲ زبان ترجمه شد و اقتباس سینمایی از آن کتاب که نامزد جایزه اسکار هم شده بود، باعث خشمگین‌تر شدن مافیای ایتالیا شد و آن‌ها می‌خواستند ساویانو و محافظانش را هر چه زودتر بکشند

 

هالیوود بازیگر فیلم سینما آقای بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین