کد خبر: 35259 A

سلبریتی‌هایی که قید شبکه‌های اجتماعی را زدند

سلبریتی‌هایی که قید شبکه‌های اجتماعی را زدند

ایران آرت: اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که حساب کاربری تان در شبکه‌های اجتماعی را پاک کنید، باید بدانید تنها کسی نیستید که این فکر به سرش زده. بسیاری از کارشناسان هم معتقدند شبکه های اجتماعی برای سلامت روان مضر هستند. این شرایط شاید برای سلبریتی ها بغرنج تر هم باشد.

به گزارش روزیاتو، ​چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی میلیون ها فالوئر دارند که تک تک فعالیت های آن ها را دنبال می کنند. به همین دلیل احتمال آنکه آن ها نیاز به دوری از شبکه‌های اجتماعی را در خود احساس کنند و یک روز بالاخره حساب کاربری خود را پاک کنند زیاد است. آن‌ها گاهی فقط مدت کوتاهی از شبکه های اجتماعی فاصله می گیرند، گاهی تصمیم می گیرند همه ی پست های حساب کاربری شان را پاک کنند و در مواردی هم برای همیشه شبکه های اجتماعی را کنار می گذارند. در ادامه به سلبریتی هایی می‌پردازیم که هر کدام به دلیلی تصمیم گرفتند شبکه های اجتماعی را کنار بگذارند.

۱- مایلی سایرس

1

جولای سال ۲۰۱۸ بود که مایلی سایرس یکباره تمامی عکس های اینستاگرام خود را پاک کرد. خیلی ها فکر کردند این کار نوعی مقدمه چینی برای آلبوم جدید مایلی سایرس بوده، یا به خاطر آن بوده که اتفاق بدی بین او و لیام همزورث (همسر فعلی سایرس که در آن زمان نامزد او بود) افتاده. اما یکی از منابع نزدیک به سایرس به رسانه ها اعلام کرد که هیچ ماجرای ناخوشایند یا هیجان انگیزی پشت این اتفاق نیست و مایلی سایرس فقط می خواهد مدتی از شبکه های اجتماعی فاصله بگیرد و فکر می کند این کار برایش خوب است.

 

۲- پیت دیویدسون
GettyImages-840107712

پیت دیویدسون، نامزد سابق آریانا گرانده، خواننده ی مشهور، در دوران رابطه ی پر فراز و نشیب و خبرسازش با گرانده، یکباره تمامی عکس های اینستاگرام خود را پاک کرد. خیلی ها تصور کردند که احتمالاً اتفاق بدی بین دیویدسون و گرانده رخ داده، اما دیویدسون خود اعلام کرد که علت این تصمیم او، کامنت های منفی طرفداران عصبانی و دوآتشه ی گرانده بوده.

دیویدسون قبل از پاک کردن اینستاگرامش با انتشار تصویری در حساب کاربری خود، علت تصمیمش را توضیح داد: «نه مشکلی پیش نیومده. هیچ اتفاقی هم نیفتاده. هیچ ماجرای ناخوشایندی هم در کار نیست. فقط اینکه دیگه نمیخوام تو اینستاگرام یا هر شبکه ی اجتماعی دیگه ای باشم. اینترنت یه جای شیطانیه و حس خوبی به من نمیده.»

در نهایت نامزدی دیویدسون و گرانده به هم خورد و بعد از مدتی دیویدسون به اینستاگرام بازگشت و فعالیت خود را از سر گرفت.

۳- کاردی بی

3

کاردی بی، رپر مشهور، در ماه می ۲۰۱۸، به مدت یک هفته اینستاگرام خود را پاک کرد. این اتفاق بعد از رسانه ای شدن درگیری های پیش آمده بین او و ازیلیا بنکس، خواننده ی رپ، رخ داد. بنکس، کاردی بی را «کاریکاتوری از یک زن سیاهپوست» توصیف کرده بود اما کاردی از خود دفاع کرد و دوباره به اینستاگرام بازگشت. او مدتی در این شبکه ی اجتماعی فعال بود تا آنکه یک بار دیگر حساب کاربری خود را پاک کرد.

کاردی بی در نهایت بعد از مدتی به اینستاگرام بازگشت.
 

۴- بلیک لایولی

4

در سال ۲۰۱۸ بود که بلیک لایولی تمامی تصاویر اینستاگرام خود را پاک کرد و همه ی فالوئینگ هایش از جمله همسرش، رایان رینولدز را آنفالو کرد. این اتفاق گرچه باعث نگرانی طرفداران شد اما بعدها معلوم شد که این کار لایولی در حقیقت یک ترفند تبلیغاتی هوشمندانه بوده. لایولی با پیغامی مرموز درباره ی زنی به نام «امیلی» به اینستاگرام بازگشت که در واقع تبلیغی برای فیلم جدیدش به نام «یک لطف ساده» (A Simple Favor) بود. این فیلم درباره ی ناپدید شدن زنی به نام امیلی بود.
 

۵- کانیه وست

5

کانیه وست سال ها پیش شبکه های اجتماعی را کنار گذشته بود تا آنکه در فوریه ی ۲۰۱۸، اینستاگرام خود را به مناسبت روز ولنتاین دوباره فعال کرد، چند عکس از زوج های سلبریتی و شاخص گذاشت و بعد دوباره حساب کاربری خود را پاک کرد. چند ماه بعد، وست فعالیت در توییتر را از سر گرفت.
 

۶- مگان مارکل

6

مگان مارکل پیش از ازدواج با پرنس هری و تبدیل شدن به دوشس ساسکس، یکی از طرفداران شبکه ی اجتماعی اینستاگرام بود و حتی یک وبسایت شخصی در حوزه ی سبک زندگی داشت. اما بعد از اعلام نامزدی اش با پرنس هری، او تمام حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی را پاک کرد و وبسایتش را هم بست.
 

۷- تیلور سوئیفت

7

تیلور سوئیفت در تابستان سال ۲۰۱۷، در اقدامی غیر منتظره، همه حساب های کاربری اش در شبکه های اجتماعی را پاک کرد، اما بعدها معلوم شد این کار او نوعی ترفند بازاریابی برای تبلیغ آلبوم جدید خود به نام «شهرت» بوده. سوئیفت همه ی پست هایش را پاک کرد اما نام های کاربری اش را نگه داشت و بعد از مدتی با انتشار تصاویری از مارها به حساب های کاربری خود بازگشت.
 

۸- سلنا گومز

8

سلنا گومز در سال ۲۰۱۷ اینستاگرام خود را حذف کرد. این اتفاق بعد از آن افتاد که هکرها به حساب اینستاگرامی او نفوذ و تصاویری برهنه از نامزد سابق او یعنی جاستین بیبر منتشر کردند. گومز بعد از بازیابی حساب کاربری اش، دوباره آن را فعال کرد، اما به گفته ی گومز، از آنجایی که استفاده از اینستاگرام برایش تبدیل به عادت شده بود، او تصمیم گرفت به خاطر حفظ سلامت روانش، اپلیکیشن اینستاگرام را هفته ای یک بار از گوشی خود پاک کند.

گومز در مصاحبه ای در اینباره بیان کرده است: «حداقل هفته ای یه بار اپلیکیشن شو از گوشیم پاک می کنم. بعضی وقتها واقعاً نمی تونی جلوی خودتو بگیری و نظرهای منفی رو نخونی. این حرفها ذهنتو درگیر می کنه. فقط در این حد نیست که بگن تو چقدر زشتی. انگار میخوان روحتو زخمی کنن. تصور کنین با همه ی ناامنی روانی ای که به خودی خود تو زندگی تون احساس میکنین، با کسی مواجه بشین که یک پاراگراف تمام در مورد هر چیز جزئی ای اظهار نظر کرده، حتی اگه این اظهار نظرها فقط مربوط به ظاهر و فیزیکت باشه.»

گومز در حال حاضر در اینستاگرام فعال است.
 

۹- کندال جنر

9

کندال جنر در اواخر سال ۲۰۱۷، یک هفته ای اینستاگرام را ترک کرد. او در مصاحبه ای در اینباره گفته است: «فقط می خواستم یه کم استراحت کنم. اینستاگرام شده بود اولین چیزی که صبح ها بعد از بیدار شدن و آخرین چیزی که شب ها قبل از خواب می دیدم. احساس کردم یه کم بهش وابسته شدم به خاطر همین تصمیم گرفتم یه مدت کوتاه کنار بذارمش.»
 

۱۰- جاستین بیبر

10

در تابستان سال ۲۰۱۶، جاستین بیبر اینستاگرام خود را غیر فعال کرد. علت این تصمیم او کامنت های منفی بعضی طرفداران درباره ی سوفیا ریچی، نامزد آن زمان بیبر بود. یک سالی طول کشید تا بیبر دوباره به اینستاگرام بازگردد. او در فوریه ی ۲۰۱۷ فعالیت خود در اینستاگرام را از سر گرفت.
 

۱۱- دیزی ریدلی

11

دیزی ریدلی، ستاره ی مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان» (Star wars) در سال ۲۰۱۶ حساب اینستاگرامی خود را پاک کرد. این اتفاق بعد از آن رخ داد که ریدلی در اینستاگرام خود پستی در نقد آزادی خرید و حمل اسلحه در آمریکا منتشر کرد و با واکنش منفی عده ای از کاربران مواجه شد. او از آن زمان دیگر به اینستاگرام بازنگشت و احتمالاً هم هرگز بازنخواهد گشت.
 

۱۲- ایگی آزالیا

12

ایگی آزالیا، خواننده ی رپ، در اوایل سال ۲۰۱۵، چند ماهی شبکه ی توییتر را ترک کرد. این اتفاق بعد از انتشار یکی از عکس های آزالیا رخ داد که او را با سیل کامنت های منفی و تمسخرآمیز درباره ی اندامش مواجه کرد.

آزالیا در اینباره می گوید: «تازه از یه مسافرت عالی برگشته بودم و وقتی آنلاین شدم فهمیدم ظاهراً اینکه یه زن سلولیت داشته باشه مسأله ی زننده و بی سابقه ای محسوب میشه.»
 

۱۳- اد شیرن

13

در دسامبر سال ۲۰۱۵، اد شیرن، خواننده ی محبوب، تصمیم گرفت برای مدتی هم کار و هم شبکه های اجتماعی را کنار بگذارد و به سفر برود. او طی پیغامی در اینستاگرام خود، طرفدارانش را از تصمیم خود آگاه کرد: «طی پنج سال گذشته روزهای فوق العاده ای داشته ام اما حالا متوجه شده ام که دنیا را نه با چشم هایم، بلکه از میان صفحه ی تلفن همراهم تماشا می کنم. به همین خاطر این فرصت را به خودم می دهم که نه جایی و نه مشغول کاری باشم تا به دور دنیا سفر کنم و همه ی چیزهایی که از دست داده ام را ببینم.»
 

۱۴- کلی مری ترن

14

کلی مری ترن، بازیگر نقش رز تیکو در فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) در ژوئن سال ۲۰۱۸، بعد از تحمل ماه ها اذیت و آزار از سمت طرفداران نژاد پرست جنگ ستارگان، تمامی تصاویر اینستاگرامش را پاک کرد. گرچه او هرگز به صراحت علت اقدام خود را بیان نکرده، اما برای بسیاری روشن بود که تصمیم او برای پاک کردن اینستاگرامش با آزار و اذیت های اینترنتی مرتبط بوده است.

 

سلنا گومز جاستین بیبر کندال جنر سلبریتی کانیه وست تیلور سوئیفت پیت دیویدسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین