کد خبر: 35750 A

کپی جنجالی اندی خواننده از راه رسید

کپی جنجالی اندی خواننده از راه رسید

ایران آرت: شهروند نوشت: جنجال جدید فضای مجازی را این روزها شخصی به نام "پیام محمودیان" در حوزه موسیقی رقم زده است؛ کسی که ظاهرا خواننده‌ای نوظهور است و البته سبک و نوع خواندن او شباهت زیادی هم به خواننده لس‌آنجلسی دارد. او با انتشار موزیک‌ویدیویی به نام "از خدا تو رو می‌خوام" به جمع خوانندگان پاپ ایرانی پیوسته است.

محمودیان در این کلیپ به بسیاری از نام‌های مقدس و رفتارهای مذهبی اشاره می‌کند و رسیدن به یارش را از خدا می‌خواهد. هنوز معلوم نیست او مجوزی از ارشاد برای خوانندگی دارد یا نه!

صفحه‌ منتسب به او در اینستاگرام بسته است و تا لحظه نگارش این گزارش هم تنها چهارهزار فالوئر دارد و در کنار همه اینها طی همین دو، سه روز  فن‌پیج‌هایی با نامش ساخته شده است. البته فن‌پیج‌های "پیام محمودیان" هنوز دنبال‌کننده آنچنانی ندارد. در یکی از این صفحات، تصویری از او پشت یک پیانو منتشر و پای آن نوشته شده است: "موزیک جدید من را ساپورت کنید."

او یک کانال تلگرام هم دارد و با سر زدن به این کانال، متوجه خواهید شد که "پیام محمودیان" تا به حال چندین تک‌آهنگ دیگر هم ضبط و پخش کرده است. او حتی در آلبوم تصاویر خود در این کانال، عکس‌هایی هم در کنار خواننده لس‌آنجلسی  دارد که حالا صدا و سبکش شبیه به صدا و سبک اوست.

موزیک‌ویدیوی او واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی به‌پا کرده است. کاربری به نام فائوز نوشته است: "پیام محمودیان همون کاری رو با موسیقی کرد که ایرج ملکی با سینما کرد." کاربر دیگری هم از او خواسته است که دیگر نخواند: "به همه مقدسات متوسل میشم تو دیگه خوانندگی نکنی."

 

خواننده اندی پیام محمودیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین