کد خبر: 36314 A

دلجویی از خواننده‌ای که به او توهین نژادپرستانه شد

دلجویی از خواننده‌ای که به او توهین نژادپرستانه شد

ایران آرت: "میک میل" خواننده سیاه‌پوست آمریکایی مسولین هتل وگاس را پس از بی‌احترامی به وی مجبور به عذرخواهی کرد.

پس از برخورد ناشایست و نژادپرستانه کارکنان هتل وگاس با "میک میل" خواننده سیاه‌پوست، او با به اشتراک گذاشتن ویدیویی از این اتفاق، مسولین این هتل زنجیره‌‌ای آمریکایی را وادار به عذرخواهی کرد.

به گزارش فارس، مسولین ارشد این هتل معروف و زنجیره‌ای آمریکا در توئیتر رسمی مجموعه هتل‌های "کاسموپولیتن" نوشتند: ما از میک میل برای آنچه که روز شنبه در هتل وگاس روی داده و ماموران امنیتی هتل با او با بی‌احترامی رفتار کرده‌اند عذرخواهی می‌کنیم. ما از این بابت که محترمانه برخود نکرده‌ایم رسما عذرخواهی می‌کنیم و رفتار ناشایست پرسنل خود را کاملا قبول داریم. مجموعه هتل‌های کاسموپولیتن هیچ‌گونه بردباری و بخششی در مورد این‌گونه رفتارهای ناشایست ندارد و همواره تلاشمان در جهت فراهم کردن محیطی دلپذیر و آرام برای مهمانان‌مان است. ما از اینجا از جناب آقای میک میل دعوت می‌کنیم که به هتل ما تشریف بیاورند و عذرخواهی ما را بپذیرند.

هفته گذشته این خواننده سیاه‌پوست آمریکایی "میک میل" که نام واقعی‌اش "رابرت ریمیک ویلیامز" است ویدیویی در توئیتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن ویدیو او در حال صحبت کردن با مامور امنیتی هتل بود. و به او با این عنوان و منظور که سیاه‌پوست است می‌گویند همین که شما به این هتل آمده‌اید حکم تجاوز به حریم را دارد و می‌تواند موجب دستگیری و بازداشت شما گردد چون مالک این هتل و بسیاری دیگر از هتل‌ها تمایل به حضور سیاه‌پوستان در این املاکشان ندارند.

در بخشی دیگر از این ویدیو این خواننده چندین بار از ماموران امنیتی هتل خواستار ملاقات و صحبت با مسولان و نمایندگان هتل می‌شود و می‌گوید که می‌خواهد از آن‌ها بپرسد بر مبنای چه قانونی ورود او به این هتل جرم محسوب می‌شود.

البته این هتل در اولین جوابیه خود در هفته گذشته رفتار کارکنان خود را توجیح کرده بود و ادعا کرده بودند که میک میل به این دلیل که هتل اتاق خالی نداشته به درخواست او جواب منفی داده بودند. بعد با بحرانی شدن ماجرا مسولین هتل حرف خود را پس گرفته و از او عذرخواهی کردند.

 

موسیقی رپ رپر معروف میک میل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین