کد خبر: 36634 A

زنی که نیمی از ثروت رابرت دنیرو را می‌خواهد

زنی که نیمی از ثروت رابرت دنیرو را می‌خواهد

ایران آرت: رابرت دنیرو و همسر سابقش گریس هایتاور روز پنجشنبه ۶ ژوئن برای بررسی مفاد تعهد ازدواجشان در سال ۲۰۰۴ در دادگاه حاضر شدند.

رابرت دنیرو  ۷۵ ساله و وکیلش در دادگاه اصرار داشتند که هایتاور تنها در دریافت یک ملک ۶ میلیون دلاری، ۵۰۰ هزار دلار نقد و سالانه یک میلیون دلار نفقه محق است. با این حال با گزارش صبا به نقل از دیلی کالر، وکلای هایتاور بر این باورند که هایتاور حق دریافت تمام این تعهدات به اضافه نیمی از ثروت دنیرو پس از فیلم "ملاقات با فوکرها" که مربوط به بعد از ازدواج آنها در سال ۲۰۰۴ می شود را داراست. این میزان رقم درخواستی شامل دریافتی‌های دنیرو از فیلم‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایش در طی این ۱۵ سال است.

دنیرو و هایتاور نخستین بار سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند، این دو پس از آن در سال ۱۹۹۹ از یکدیگر طلاق گرفتند. ستاره "گاو خشمگین" و هایتاور دوباره در سال ۲۰۰۴ با هم ازدواج کردند. 

درگیری این دو در دادگاه سر کلمات قید شده در تعهد نامه ازدواج مجددشان است.

آلن منتل وکیل هایتاور درباره این مساله چنین می گوید: دنیرو از سال ۲۰۰۴ (سال ازدواج مجدد دنیرو و هایتاور) با حضور در ۳۸ فیلم و شرکت در ۳۵ کسب و کار ۳۰۰ میلیون دلار بدست آورده است و مجموع درآمدش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است. 

نوامبر سال گذشته میلادی رابرت دنیرو از همسرش جدا شد.

 

هالیوود رابرت دنیرو بازیگر آقای بازیگر گریس هایتاور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین