کد خبر: 36723 A

افشاگری پرستویی درباره سفر رامبد و نگار

ایران آرت :پرویز پرستویی به فاصله دو روز دو پست درباره سفر بحث برانگیز رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا و احتمال تولد فرزندشان منتشر کرده است که شاید بخش های دیده نشده از این سفر را فاش کند. 

 

پرویز پرستویی با انتشار تصویری از خود، رامبد جوان و نگار جواهریان درباره علت سفر این زوج به کانادا، در اینستاگرام نوشت: «سلام عزیزان
بنده به اظهار نظر مردم عزیز کاری ندارم که بحقه یا ناحق،سخنم با رسانه هاست، چه بعضی از سایت ها و چه صدا و سیما.

کمی تحمل داشته باشید و دست به دست هم بدید تا توسط پلیس اینترپل رامبد و همسرش را دستگیر و به محکمه کشیده تا محاکمه شان کنند ،که چرا پول بیت المال را به خارج از کشور برده تا همسرش زایمان کند.

ولی یه سوال دارم و خطاب ام به همه ملت ایرانه، اگر دختر دارید و باردار باشد معمولا موقع زایمان دختر دوست دارد مادرش در کنارش باشد یا مادر شوهرش؟ از قدیم و ندیم یادمونه که در چنین مواقعی دختر با مادر راحت تر است تا خانواده همسر، با انصاف ها الان اگه همسر رامبد در ایران زایمان میکرد همه مشکلات مملکت حل میشد؟

عزیزان،هموطنان،زن موقع زایمان در سخت ترین شرایط زندگیست و حداقل نباید تنها باشد. خوب نگار جواهریان، مادر و خواهر و فامیلاش ساکن مونترال هستند، آیا باید در تنهایی در تهران بدون یارو یاور و تنها به کمک رامبد کودک خود را بدنیا بیاورد؟ چرا نباید پیش خانواده اش باشد؟ آیا شما به بستگانتان ،دختر،پسر،فامیل که در خارج از کشور دارید سر نمی زنید؟ پس این صف های طویلی که در کنار سفارتخانه ها در ایران کشیده شده همه دشمن هستندو ضد ایرانی؟

خب چرا دولت در سفارتخانه را نمی بندد؟ آیا هر کسی در اینجا گفت ایران،ایران،از ایران که خارج شود دشمن است؟ اینهمه ایرانی در خارج از کشور زندگی می کنند، همه دشمن ایرانند؟ واقعا از این قضاوت بد و بی انصافانه عده ای بخصوص صدا و سیما خجالت میکشم، مشکل ما الان در این مملکت رامبد و همسرش نیست.

هر روز از صبح تا شب مردم ایران در فکر هستند که سرانجام کارمان به کجا خواهد کشید، مدام از هم میپرسند که بنظر شما جنگ می شود یا نه ، بنظر شما اینها به توافق می رسند یا نه و هزاران حرف و حدیث دیگر ...

حالا ما در این بحران گیر دادیم چرا رامبد همسرش را برده کانادا فارغ بشه!!»

جالب اینجاست که پرویز پرستویی دو روز پیش تر در همین باره پست دیگری منتشر کرده است:

پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان، که مورد انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفته و در فضای مجازی خبرساز شده و با اشاره به تصویری که از این دو بازیگر در خیابان‌های کانادا منتشر شده، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از آنان حمایت کرد. او نوشته است:

«امروز این عکس دست به دست داره تو دنیای مجازی میچرخه و هرکسی هرجور که دلش میخواد تفسیر و قضاوت میکنه از صداوسیمایی که رامبد جوان سالهاست خودش را هزینه کرده گرفته، تا اون دسته مردمی که از صبح تا شب کارشون سرک کشیدن تو زندگی خصوصی آدم هاست .حالا میخواد هنرمند باشه میخواد ورزشکار و ....باشه. چرا تو این شرایط رعایت اون مادر جوانی رو نمی کنید که هر آن ممکنه فارغ بشه ؟ اصلا فکر کنید این زوج منافق، اسرائیلی،هر اسمی که شما دلتون میخواد روش بگذارید. ولی مهم اینه که یه مادری ماه هاست داره با خودش سختی میکشه و سیری رو طی میکنه که ته‌اش فارغ شدن و به دنیا آمدن طفلی است که نه اختلاس کرده، نه اصلاح طلبه، نه اصول گراست. نه آقازاده است و نه... . بلکه یه طفل معصومی است که میخواد چشم بر این جهان باز کنه. تو رو خدا رحم داشته باشید. چرا اینجوری شدیم؟ چرا صبح که از خواب پا میشیم و دنبال متهم و مقصر میگردیم؟ به خدا رامبد و نگار جواهریان دشمن نیستند. آقای صدا و سیما، نگار جواهریان همون کسی است که با بازی در «طلا و مس» برای بازی در نقش یک زن روحانی سیمرغ گرفت و مورد تقدیر قرار گرفت. آقای صداوسیما، شما رامبد جوان رو بارها به خاطر برنامه خندوانه مورد تقدیر قرار دادید. چرا یادتون رفته. حالا یه آدمی دلش خواسته بره بچه اش و در خارج از کشور به دنیا بیاره. چون گفته ایران، ایران، حالا جنایت کرده. تو رو به خدا خودتون رو جای اون مادر پا به ماه بگذارید. از شمای صدا و سیما بعیده که تیتر خبرتون میشه رامبد جوان و همسرش. نمک خوردید حداقل نمکدان رو نشکنید. من با اون دسته از مردمی که حرص دارن و هرچی دلشون میخواد میگن کاری ندارم. شما دیگه چرا؟»

 

 

پرویز پرستویی رامبد جوان نگار جواهريان
نظرات خوانندگان
  • قراملکی
    پاسخ

    جناب آقای پرستویی معمولا از قدیم مرسوم بوده که مادر محترم خانوم خونه تشریف میارن تو خونه زوج و ایشون رو پرستاری میکردن تا اینکه نوزادشونو بدنیا بیارن. البته صرفا جهت یادآوری بوداااا.

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>جناب اقای پرستویی مردم از دورویی و نفاق ناراحتند!
    والا براشون فرقی نداره کدوم بازیگر با زنش کجا لخت میگرده!!!!</b>

  • رحیم
    پاسخ

    <b>اقای پرستویی حالم از آدمهای دورو و دروغگو وشیاد به هم میخوره</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین