کد خبر: 37065 A

خشم طرفداران از بازیگری که داستان فیلم را لو داد

خشم طرفداران از بازیگری که داستان فیلم را لو داد

ایران آرت: «تام هالند» یک بار دیگر رفتارهای همیشگی خود را تکرار کرد. ستاره‌ی «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) که اسپویلرهای او زبانزد شده، حالا یکی از مرگ‌های «انتقام‌جویان:‌ آخر بازی» (Avengers: Endgame) را فاش کرده است.

هالند جمعه شب در مصاحبه با «گراهام نورتون» (Graham Norton Show) فاش کرد که یکی از شخصیت‌های محبوب چندگانه در پایان «آخر بازی» می‌میرد. هالند هنگام بحث در مورد «مرد عنکبوتی: دور از خانه»گفت: «فیلم مستقیماً وقایع «انتقام‌جویان: آخر بازی» را ادامه می‌دهد، بنابراین ما با عواقب مرگ «تونی استارک» مواجهیم. اگر فیلم را ندیده‌اید معذرت می‌خواهم! راستش اگر هنوز فیلم را ندیده‌اید حتماً خواب بوده‌اید.»

به گزارش سی نما، «انتقام‌جویان: آخر بازی» در ماه آپریل روی پرده رفت، بنابراین هواداران همیشگی مارول تا امروز دانسته‌اند که شخصیت «رابرت داونی جونیور» زنده نمی‌ماند. با این حال تمامی مخاطبین فرصت تماشای فیلم را پیدا نکرده‌اند و این دسته از افراد از کوره در رفتند و به توئیتر هجوم آوردند.

یکی از هواداران می‌نویسد:‌ «از اینکه در شوی گراهام نورتون فیلم را اسپویل کردی متشکریم. ما هنوز فیلم «آخر بازی»‌ را ندیده‌ایم اما قصد داشتیم این کار را بکنیم. #تباهی»

یک هوادار دیگر می‌گوید: «به سلامتی «تام هالند»! من هنوز «انتقام‌جویان: آخر بازی» را ندیده‌ام. به خاطر این اسپویلر عظیم متشکرم.»

یکی دیگر می‌نویسد: «چند ماه است که از اسپویلرهای فیلم اجتناب می‌کنم اما پنج دقیقه از شوی «گراهام نورتون» را دیدم و «تام هالند» فیلم را برای من خراب کرد.»

این اولین باری نیست که هالند جزئیات حساس داستان «دنیای سینمایی مارول» را فاش می‌کند. او عنوان «مرد عنکبوتی: دور از خانه» را تصادفاً در شبکه‌های اجتماعی برملا کرد و در سالن سینمایی که «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» را نمایش می‌داد فریاد زد «من زنده‌ام!» و پایان فیلم را برای مخاطبین اسپویل کرد.

 

تام هالند انتقام جویان: پایان بازی اسپویل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین