کد خبر: 37911 A

محیا اسناوندی بازیگر ازدواج کرد/ عکس

محیا اسناوندی بازیگر ازدواج کرد/ عکس

ایران آرت: محیا اسناوندی، بازیگر و مجری که تجربه بازی در سریال‌های "روزهای بهتر"، "نامه آخر"، "دستت را به من بده" و فیلم سینمایی "دم سرخ‌ها" و همچنین اجرای برنامه "صبح بخیر" را داشته است، راهی خانه بخت شد.

محیا اسناوندی با انتشار تصویر خود و همسرش نوشت: "به از این چه شادمانی، که تو جانی و جهانی... 

ورود شکوهمندانت به هستی من؛ عقد بستگی قلب و جسم و روحمون، دلبرانه ترین روز تاریخ زندگیم، مقارن شد با روز میلاد حضرت ِ دلبر.... چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی"

1

محیا اسناوندی مجری برنامه‌های نوجوانان است که کارش را از سال ۸۸ در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما آغاز کرد و در برنامه "سه نقطه" به همراهی مژده لواسانی دیده شد. وی بعد از آن در همین شبکه و در گروه کودک و نوجوان فعالیت داشت سپس به شبکه یک آمد و از آخرین برنامه‌های وی می توان به "بچه های مردم" در این شبکه اشاره کرد.اسناوندی پس از آن سراغ بازیگری رفت و تجربیاتی را در این زمینه رقم زد. 

2

3

ازدواج محیا اسناوندی خانم بازیگر
نظرات خوانندگان
  • فرشادنظری
    پاسخ

    با سلام خدمت خانم اسناوندی وهمسرمحترم تون امیدوارم این برادر کوچکتون رو فراموش نکرده باشید امیدماول به خدا دوم به شماست به خدا به خطر خودم نیست بیشتر به خاطر خواهر و مادرم هفته ی پیش مشهد بودم کلی برای شما همسرتون دعا ارزوی خوشبختی کردم فرشادنظری از کرمانشاه

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین