کد خبر: 39269 A

خشم عایشه عمر علیه دو خانم بازیگر/ انسانیت شما کجاست؟

خشم عایشه عمر علیه دو خانم بازیگر/ انسانیت شما کجاست؟

ایران آرت: تنش و مشکلات جاری بین پاکستان و هند در مورد منطقه مورد مناقشه کشمیر رو به افزایش است. به نقل از سایت "بی ریکوردر»، بازیگر پاکستانی خانم "عایشه عمر"از اظهارات افراد مشهور و سلبریتی‌های بالیوود از جمله "پریانکا چوپرا"و "سونام کاپور"و حمایت آن‌ها از جنگ هسته‌ای علیه پاکستان ابراز نا امیدی کرد.

عایشه در توئیتر نوشت: من موضع پریانکا چوپرا را رد کردم و اکنون با نظر سونام کاپور مخالفم، کمترین چیزی که احساس می‌کنم، ترس و نا امیدی است.

او می‌افزاید: آیا قرار نیست سفیران صلح باشیم؟ حساسیت، دلسوزی و انسانیت مورد نیاز یک بازیگر و یا فقط یک انسان کجاست؟

به گزارش تابناک باتو، پریانکا چوپرا با وجود اینکه سفیر صلح سازمان ملل متحد است به دلیل حمایت از جنگ هسته‌ای بین دو کشور مورد انتقادات تندی قرار گرفت.

پریانکا چوپرا

سونام کاپور هم در مصاحبه‌ای که با او انجام شده بود اظهار داشت که بسیار میهن پرست است، بنابراین نمی‌خواهد در این باره اظهار نظر کند و موضوع را رها می‌کند تا بگذرد. وی گفت: وضع کنونی ناراحت کننده است و من بسیار میهن پرستم، به همین دلیل بر این باورم که باید آرام بمانم، و بگذارم بحران بگذرد، زیرا حتی این هم پایان می‌یابد.

حرف‌های سونام کاپور اینگونه تحلیل شده که منظور سونام کاپور، از پایان یافتن، اشاره به جنگ هسته‌ای است و این جنگ است که کار را پایان خواهد داد، این گفته او نیز با واکنش‌های تندی روبرو شد.

سونام کاپور

پریانکا چوپرا بازیگر زن خانم بازیگر عایشه عمر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین