کد خبر: 39531 A

خانم بازیگر به طرفدارانش شماره داد

خانم بازیگر به طرفدارانش شماره داد

ایران آرت: کری واشنگتن، بازیگر آمریکایی شماره تلفنش را با ۵ میلیون هوادارش در توئیتر به اشتراک گذاشت.

او سپس در ویدئویی یک دقیقه ای در توئیتر گفت که دلش برای عشقی که پنجشنبه ها هنگام پخش سریال تلویزیونی "رسوایی" از طرفدارانش دریافت می کرد، تنگ شده است.

او در این ویدئو می گوید: "ما هر پنجشنبه، سر یک ساعت با هم دیدار می کردیم و من می دانستم شما کجا هستید. شما نیز می دانستید من کجا هستم و ما در مورد مسائلی مورد علاقه مان با هم صحبت می کردیم و در واقع یک جامعه بودیم."

خانم واشنگتن در ادامه گفته است که دوست دارد هوادارانش به او اس ام اس بفرستند. او از آنها خواسته است تا از او سوال کنند و او نیز برایشان لینک هایی از پروژه هایش را پیش از آنکه دیگران ببینند، می فرستد.

خبرنگاران، پیش دستی کردند و به شماره اش زنگ زدند؛ اما پیغامی می آید که به تلفن کننده می گوید پیغام نگذارید و اس ام اس بفرستید. اما زمانی که اس ام اس می فرستید نیز پاسخ می آید: "سلام. کری هستم. خیلی سریع می‌‌خواهم بگویم که لطفا به این لینک مراجعه کنید و ثبت نام کنید تا بتوانم شما را به فهرست تماس هایم اضافه کنم و مستقیم پاسخگوی شما باشم. بی صبرانه مشتاق تماس شما هستم."

لینک، شما را به وب سایتی می برد که متعلق به شرکتی نوپا است و هدفش، برقراری ارتباطی مستقیم و بامعنا میان افراد تأثیرگذار جامعه و مردم است.

علاقه مندان برای ثبت نام در این سایت باید اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، محل زندگی و آدرس ایمیل خود را در اختیار گردانندگان سایت بگذارند.

سی‌ان‌ان در پایان با تاکید بر این که کری واشنگتن فردی است که به حریم خود اهمیت بسیاری می‌‌دهد، تاکید کرده است که چنانچه او واقعا شماره تلفنش را به همه می‌‌داد جای شگفتی بود.

کری واشینگتن بازیگر زن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین