کد خبر: 39687 A

کمک ریحانا و ستاره‌های هنر به آسیب‌دیدگان "دوریان"

کمک ریحانا و ستاره‌های هنر به آسیب‌دیدگان "دوریان"

ایران آرت: "ریانا" خواننده متولد باربادوس به جمع هنرمندان مشهوری که آمادگی خود را برای کمک به آسیب دیدگان توفان دریایی "دوریان" در باهاما و مناطق اطراف اعلام کرده‌اند، پیوست.

این ستاره بزرگ جهان موسیقی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، ضمن ابراز تأسف از خسارات وارده و همدردی با قربانیان گفت که از طریق سازمان خیریه خود به باهاما کمک خواهد کرد.

کریستوفر برایان بریجز مشهور به "لوداکریس" خواننده موسیقی رپ و بازیگر آمریکایی نیز اعلام کرد، عواید حاصل از برنامه سالانه خیریه خود را به باهاما اختصاص خواهد داد.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت در این کنسرت بیش از یکصد هزار دلار جمع آوری شده است.

"بتنی فرنکل" از چهره های مجموعه تلویزیونی "زنان واقعی نیویورک" نیز با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت، اعضای سازمان خیریه او در حال جمع آوری کمک های نقدی و جنسی برای آسیب دیدگان توفان دریایی باهاما هستند.

او در ویدئوی کوتاهی که بعد منتشر کرد گفت که در حال سفر به فلوریدا و باهاما است و از همه طرفدارانش خواست به قربانیان این فاجعه بزرگ کمک کنند.

"لوتر لوک کمپل" خواننده و تهیه کننده موسیقی رپ نیز از سازمان دهی گروهی از داوطلبان برای کمک به باهاما خبر داد. او در توئیتر نوشت در حال برنامه ریزی برای اعزام این داوطلبان از ایالت فلوریدا به مناطق بحران زده است.

توفان دریایی "دوریان" خسارات سنگینی به باهاما وارد کرده و باعث مرگ تعدادی از ساکنین این منطقه شده است.

 

ریحانا خواننده زن خواننده مشهور ریانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین