کد خبر: 41183 A

روایت مدل معروف از حمله مردان ناشناس/ ترسیده بودم بمیرم!

روایت مدل معروف از حمله مردان ناشناس/ ترسیده بودم بمیرم!

ایران آرت: کیم کارداشیان وست لحظه‌ای که در اکتبر ۲۰۱۶ در پاریس از او دزدی کردند را "ترسناک‌ترین" تجربه‌ عمرش توصیف کرده است.

ستاره‌ تلویزیونی برنامه‌های واقع‌نما در قسمت جدید از برنامه‌ داستان‌های واقعی هالیوودی که از شبکه‌ ای! پخش می‌شود این واقعه را بازگو کرد و توضیح داد چگونه دزدان وارد اتاق خوابش شدند و جواهرات‌اش را به ارزش میلیون‌‌ها دلار بردند، جواهراتی که شامل حلقه‌‌ نامزدی ۲۰ قیراتی‌ هدیه‌ شوهرش کانیه وست بوده و ۴ میلیون دلار (۳.۲ میلیون پوند) ارزش داشته است.

کارداشیان وست گفت "درست موقعی که می‌خواستم بخوابم شنیدم چند مرد از پله‌ها بالا می‌دوند. جواهرات و حلقه‌ام را می‌خواستند و من هم مقاومت نکردم همه‌چیز را به آن‌ها دادم و آن‌ها هم دست و پایم را بستند".

به گزارش ایندیپندنت، این زن ۳۸ ساله در ادامه توضیح داد وقتی دزدان دست و پایش را بستند و در حمام رهایش کردند ترسیده‌ بود بمیرد.

او گفت: "با چسب لوله چشم‌ها و دهانم را بستند. ترسناک‌ترین تجربه‌ کل عمرم بود. آدم حتی فکرش را هم که می‌کند نزدیک است بمیرد".

کارداشیان وست ادامه داد: "در آن شرایط آدم فقط خودش را برای لحظه‌ای آماده می‌کند که می‌خواهند به او شلیک کنند و بکشند. آن ۱۰ دقیقه واقعاً کل زندگی‌ام را دگرگون کرد".

کانیه وست که در این برنامه حضور داشت گفت سعی می‌کند به آن دزدی فکر نکند چون برایش تجربه‌ بیش از حد دردناکی بوده است.

او گفت: "از آن خاطره فکرهای زیادی در مغزم رژه می‌روند. دلم نمی‌خواهد آن فیلم‌ها را تماشا کنم. خاطرات، فیلم‌های درون ذهن آدم هستند. من دوست دارم فیلم‌های خوشی و شادی‌ام را تماشا کنم".

پس از این دزدی گزارش رسید که شرکت بیمه‌ کارداشیان وست دارد از محافظ شخصی سابق‌اش پاسکال دوویه که مسئولیت امنیت جانی او را در آن زمان به عهده داشت شکایت می‌کند.

 

کیم کارداشیان کانیه وست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین