کد خبر: 4123 A

چه کسانی برای بدرقه عارف لرستانی به تالار وحدت آمدند؟ +عکس

ایران آرت: ساعتی پیش درهای تالار وحدت برای پوشش مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی به روی خبرنگاران و عکاسان باز شد.

مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی قرار بود ساعت ۱۱ امروز (یکشنبه) ۲۷ فروردین از مقابل تالار وحدت برگزار شود که با نیم ساعت تاخیر این مراسم برگزار شد.

تاکنون افرادی چون سیامک انصاری، برزو ارجمند، سحر ولدبیگی، جواد هاشمی، پرستو صالحی، کوروش سلیمانی، علی فروتن، خسرو احمدی، شهره سلطانی، حسین رفیعی، ستاره اسکندری، گلاره عباسی، علی مشهدی، رضا یزدانی و ... برای شرکت در مراسم تشییع در ساختمان تالار وحدت حاضر شده‌اند.

پیش‌تر قرار بود که مراسم وداع با این بازیگر پس از اذان ظهر و عصر از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شود، اما شامگاه گذشته با تغییر این تصمیم، تالار وحدت به عنوان مکان جدید برای مراسم تشییع عارف لرستانی اعلام شد.

در ابتدای مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی، پس از قرائت آیاتی از قران مجید توسط جواد هاشمی، شاهین جمشیدی که به عنوان مجری برنامه سخن می‌گفت، اظهار کرد: امروز همه برای وداع با پیکر عارف لرستانی اینجا جمع‌شده‌ایم. نام و اثر عارف عزیزمان در قلب و اذهان ما باقی خواهد ماند.

جواد هاشمی نیز در سخنانی اظهار کرد که به دلیل عدم برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی درست، جمعیت زیادی در اینجا حضور ندارند.

در ادامه میلاد باقری، خواننده قطعه‌ای را اجرا کرد و سپس رضا یزدانی با بیان اینکه «خواندن در این مراسم برایم بسیار سخت است»، قطعه حزن‌انگیز را با صدایی بغض‌آلود اجرا کرد.

همچنین برادر هادی کاظمی که به گفته جواد هاشمی زنده‌یاد عارف لرستانی به صدای او علاقه‌مند بود، قطعه‌ای را برای حاضران در مراسم اجرا کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مراسم جواد رضویان پشت تریبون آمد و در حالی که با بغض سخن می‌گفت، اظهار کرد: عارف بچه تلویزیون بود و شاید باید از مسیر تلویزیون تشییع می‌شد. او سال‌ها کار نکرد، ولی هیچ‌گاه گردن کج نکرد. او مرد بود.
او ادامه داد: شوک حسن جوهرچی و علی معلم هنوز در وجود ما مانده بود که غم افشین یدالهی را چشیدیم و حالا هنوز چهلم علی آقا نشده که غم عارف را دیدیم. خدایا به ما صبر بده.

رضویان در پایان سخنانش خطاب به همسر عارف لرستانی گفت: الهام جان تو تنها نیستی و ما همه در کنار تو هستیم.

 

 

تالار وحدت برزو ارجمند سیامک انصاری درگذشت عارف لرستانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین