کد خبر: 41830 A

سوپراستار سینما از یک پرونده حقوقی خلاص شد/ ادامه کشمکش‌ها با همسر سابق

سوپراستار سینما از یک پرونده حقوقی خلاص شد/ ادامه کشمکش‌ها با همسر سابق

ایران آرت: جانی دپ، بازیگر مشهور آمریکایی پس از مبارزه حقوقی طولانی با وکیل پیشین خود با او توافق رسید و از پیگیری شکایتش صرف نظر کرد.

جانی دپ مدعی بود جیک بلوم، وکیل سابقش در طول ۱۸ سال خدمت، با سندسازی و کلاهبرداری بیش از ۳۰ میلیون دلار از ثروت او را دزدیده است.

قرار بود دادگاه رسیدگی به شکایت جانی دپ از ماه دسامبر آغاز شود؛ ولی طرفین پیش از شروع محاکمه به توافق رسیدند.

بر اساس این توافق، دفتر وکالت جیک بلوم غرامتی هشت رقمی به جانی دپ خواهد پرداخت. وکیل جانی دپ با انتشار بیانیه‌ای ضمن تأیید این خبر، از پایان این دعوای حقوقی و پیروزی موکلش در این مبارزه طولانی خبر داد.

جانی دپ چندی پیش ضمن شکایت از شرکت مدیران هنری پیشین خود، آنها را به سوءمدیریت متهم کرد و مسئول وضعیت نابسامان مالی خود دانست. این شرکت ضمن رد ادعاهای جانی دپ، زندگی اشرافی و تجملی او را باعث این وضعیت دانست؛ این پرونده نیز با توافق طرفین مختومه شد.

این در حالی است که دعوای حقوقی این بازیگر محبوب با امبر هرد، همسر سابقش نیز ادامه دارد. جانی دپ همسرش را به دروغگویی، افترا، و تلاش برای تخریب شخصیت او متهم کرده است.

جانی دپ که از ستاره های بزرگ هالیوود در دهه های اخیر است در فیلم‌های پرفروشی چون "دزدان دریایی کارائیب"، "آلیس در سرزمین عجایب"، و "چارلی و کارخانه شکلات سازی" بازی کرده است.

جار و جنجال های اخیر به اعتبار حرفه ای جانی دپ به شدت لطمه زده و موجب شده است که او هنرمند کم کاری شود.

 

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین