کد خبر: 42072 A

چرا خواننده زن موهایش را تراشید؟/ عکس

چرا خواننده زن موهایش را تراشید؟/ عکس

ایران آرت: مستند جدید بریتنی اسپیرز از علت کچل کردن این خواننده در جریان فروپاشی روانی معروفش در سال ۲۰۰۷ پرده برداشت.

در این مستند با نام "بریتنی اسپیرز: نقطه شکست" چندین نفر از نزدیکان این خواننده از جمله امیلی واین-هیوز شرکت دارند. واین-هیوز کسی است که اسپیرز را چند لحظه پس از این که تصمیم گرفت موهای سرش را در مقابل حدود ۷۰ دوربین عکاسی بتراشد، دیده است.

به گزارش ایندیپندنت، واین-هیوز در مصاحبه‌ای از آن لحظه‌ و آن بعدازظهری گفت که اسپیرز از مرکز بازپروری در تارزانای لس آنجلس مرخص شده بود: "صدای غرش‌مانندی از بیرون شنیدم".

"مطمئن نبودم چه اتفاقی دارد می‌افتد، انگار بیرون تظاهرات بود و بعد برق فلاش دوربین‌ها را دیدم. در آهسته باز شد و شخصی که کلاه سویی‌شرت‌اش را به سر کشیده بود از در وارد شد".

او ادامه داد: "دیدم [بریتنی] مو ندارد. به خاطر دارم از او پرسیدم "چرا سرت را تراشیدی؟" و پاسخش کمی عجیب بود. جوابش این بود که "خوش ندارم کسی به کله‌ام دست بزند. نمی‌خواهم کسی به موهایم دست بزند. حالم از آدم‌هایی که به موهایم دست می‌زنند به هم می‌خورد".

1_PAY-MAIN-Britney-Spears_0

ادعای این مستند این است که محافظان شخصی اسپیرز رشوه می‌گرفتند و به اصحاب رسانه اجازه می‌دادند به حریم شخصی اسپیرز وارد شوند.

استر تاگنازی آرایشگری که وقتی اسپیرز سرش را می‌تراشید در تالار حضور داشت گفت: "او دو محافظ داشت که قاعدتاً می‌بایست حواسشان می‌بود پاپاراتزی‌ها (عکاسان افراد مشهور) عکس نگیرند ولی یکی از آن‌ها هی کرکره‌های پنجره را باز می‌کرد".

 

بریتنی اسپیرز سام اصغری
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین