کد خبر: 43837 A

قطع رابطه سوپراستار سینما با فرزندخوانده‌اش

قطع رابطه سوپراستار سینما با فرزندخوانده‌اش

ایران آرت: یکی از مواردی که پس از جدایی برد پیت و همسرش مورد توجه قرار گرفت وضعیت فرزندان این دو نفر است. درواقع این زوج افزون بر سه فرزند خود سه فرزند ناتنی نیز دارند. اکنون به نظر می رسد فرزندان ناتنی برد پیت و آنجلینا جولی مورد غضب پدرشان قرار دارند.

به گزارش انتخاب، برد پیت قصد دارد از این پس وقت خود را با فرزندان تنی خود بگذراند و روابط خود را با فرزندان ناتنی خود به حداقل برساند. این موضوعی است که می تواند بین برد پیت و آنجلینا جولی فاصله ای عمیق تر ایجاد کند.

بر اساس جدیدترین خبرها برد پیت در شرایطی 56 ساله شد که همراه با دوقلوهای 11 ساله خود ناکس و ویوین جولی-پیت و فرزند 13 ساله خود شیلو جولی-پیت  وقت می گذراند. این در حالی است که آنجلینا جولی برای همه فرزندان خود خواه فرزخوانده و خواه فرزند تنی به یک اندازه وقت می گذارد و این موضوع باعث تعجب بسیاری شده است که چرا برد پیت اینگونه نیست.  

فرزندان بزرگتر این زوج سابق  که درواقع فرزندخوانده های آنان محسوب می شوند، زهارا ، 14 ساله ، پاکس ، 16 ساله و مادوکس 18 ساله هستند. که ظاهراً این افراد بخشی از برنامه های تولد یا شب کریسمس برد پیت نبودند. به نظر می رسد از زمان جدا شدن برد و آنجلینا در سال 2016 ، برد و مادوکس که هم اکنون در کالجی در کره جنوبی درس می خواند، نیز روابط چندانی با یکدیگر ندارند.

با همه اینها باید دید در بلند مدت نیز چنین شرایطی ادامه خواهد داشت یا خیر. به هر حال اگر قرار باشد این روابط ادامه پیدا نکند برد پیت رسما از عنوان پدرخواندگی فرزندهای خود فاصله می گیرد.

 

آنجلینا جولی بازیگر برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین