کد خبر: 44037 A

دختر بروس لی دوباره خبرساز شد

دختر بروس لی دوباره خبرساز شد

ایران آرت: دختر بروس لی از یک رستوران زنجیره ای فست فود، به دلیل استفاده از تصویر پدر خود شکایت کرد. رستوران های زنجیره ای چینی با نام "کنگ فوی واقعی" از تصویر بروس لی در آرم خود استفاده کرده اند. تصویری که امتیاز رسمی آن متعلق به خاندان لی است.

به گزارش انتخاب، شرکتی که توسط دختر بروس لی اداره می شود ، از یک زنجیره فست فود چینی بخاطر استفاده از تصویری از ستاره فیلم های سینمایی و استاد هنرهای رزمی شکایت کرده است.

شانون لی این رستوران زنجیره ای را متهم کرده است که به مدت 15 سال از تصویر پدرش در یک آرم بدون اینکه حقوق مالکیت معنوی را پرداخت کند، استفاده کرده است. اما این سرتوران زنجیره ای اعلام کرد که استفاده از این آرم از طرف مقامات چینی مجاز بوده است.

786830_273

شانون لی از این رستوران زنجیره ای خواست که بلافاصله استفاده از تصویر پدر وی را متوقف کنند. درواقع شانون لی یک ضرب الاجل 90 روزی برای روشن شدن تکلیف این پرونده تعیین کرده است. رستوران زنجیره ای کنگ فوی واقعی در سال 1990 تاسیس شد و از سال 2004 آرم آن تصویری از یک مرد با موی تیره را در حال کونگ فو به نمایش می گذارد که شبیه بروس لی است.

به گفته رسانه های چینی ، بنیانگذار این رستوران زنجیره ای گفت که این رستوران بیش از 600 مجموعه در سراسر کشور دارد و ارزش کل دارایی آنها بیش از پنج میلیارد یوان است. این شرکت در سال گذشته در بین 10 شرکت برتر فست فود در چین قرار گرفت.

 

بروس لی شانون لی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین