کد خبر: 44103 A

شعرخوانی جنجالی اندیشه فولادوند/ فیلم

شعرخوانی جنجالی اندیشه فولادوند/ فیلم

ایران آرت: در روزهای اخیر ویدئویی از شعرخوانی اندیشه فولادوند، بازیگر و شاعر در نشست ادبی دوشنبه‌های شعر نگارستان وایرال شده که واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است.

به طور مثال روزنامه کیهان امروز نوشت: کیهان نوشت:سلبریتی‌ها و خاصه عده‌ای از بازیگران مشهور که در سال‌های اخیر در عرصه‌های مختلف، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و... حضور داشته‌اند و این حضور بدون تخصصشان تاثیرات مخربی بر جامعه به‌جا گذاشته، بدون توجه به سابقه فعالیت‌هایشان پا در عرصه‌های دیگر نیز می‌گذارند. حالا در جدیدترین اقدام، کلیپی از شعرخوانی اندیشه فولادوند -از بازیگران نه‌چندان مطرح- در فضای مجازی منتشر شده که مورد تمسخر بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

سیدوحید سمنانی، شاعر و پژوهشگر در اینباره به کیهان گفته است: خانم فولادوند تا جایی که بنده می‌دانم قبل از اینکه بازیگری را به صورت حرفه‌ای آغاز کند به صورت جدی تجربه‌هایی در غزل داشته است. حالا پس از گذشت چند سال ایشان دوباره در همان فضای شعر دهة هفتاد شعری گفته و آن را در محفلی خوانده است. در مقام نقد باید گفت این شعر نشان می‌دهد که ایشان هنوز از فضای 20 سال پیش ادبیات عبور نکرده است.

در مقابل، بسیاری از کاربران و چهره‌هایی نظیر مژده لواسانی، مجری تلویزیون از نحوه شعرخوانی اندیشه فولادوند حمایت کرده و شعر او را از نظر سبک، وزن و معنا درست و بدون مشکل دانستند.

بخش‌هایی از شعرخوانی اندیشه فولادوند را در ادامه می‌بینید.


 

 

حجم ویدئو: 4.25M | زمان ویدئو: 00:00:58
اندیشه فولادوند بازیگر زن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین