کد خبر: 44828 A

خانم مجری جنجالی عذرخواهی کرد

خانم مجری جنجالی عذرخواهی کرد

ایران آرت: زینب ابوطالبی مجری شبکه افق که در برنامه‌‌ای تلویزیونی گفته بود "اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند از ایران برود"، بابت این سخنش عذرخواهی کرد.

به گزارش مهر، وی در این سخنان که با انتشار یک ویدئو صورت گرفت، گفت: "بابت تشنج و عدم امنیت روانی که قریب ۲۰ ساعت گذشته برای همه هموطنانم اتفاق افتاده است و به شکلی ناخواسته براثر یک سوءتفاهم از برخی جملات من رخ داده است به نظر می رسد که جا دارد، عذرخواهی کنم. از این نظر که فضا اینقدر فضای متشنج و ناآرامی بود که برای خود من هم بازتاب های بدی داشت و من دلم نمی خواهد مردمی که ما داریم برای آنها کار می کنیم چنین تجربیاتی را آن هم در چنین فضای ملتهبی داشته باشند."

ابوطالبی با اشاره به زمانی که این سخنان را بیان کرده بود یادآور شد: "دوشنبه هفته گذشته روز تشییع حاج قاسم سلیمانی در تهران با جمعیت عظیم تهران، ما برنامه ای را از یکشنبه (روز قبلش)، شروع کرده بودیم."

وی ادامه داد: "مشخص است این برنامه کی پخش شده است، این برنامه ۹ روز پیش قبل از سقوط هواپیما بوده است. من خودم داغدار هستم و دوستانم را در این حادثه از دست داده ام و اصلا (این سخنان) ربطی به ماجرای اغتشاشات و اینها نداشته است."

 

 

مجری زن مجری زینب ابوطالبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین