کد خبر: 44949 A

مبارزه خواننده معروف و همسرش با یک بیماری ناآشنا

مبارزه خواننده معروف و همسرش با یک بیماری ناآشنا

ایران آرت: جاستین بیبر خواننده 25 ساله در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد پس از ابتلا به بیماری لایم 2 سال سخت را پشت سرگذاشته تا سرانجام زندگی با این بیماری را که تاکنون درمانی برای آن شناخته نشده یاد بگیرد.

بیماری لایم که به وسیله کنه منتقل می شود باعث خستگی، تحلیل انرژی و درد مفاصل می شود که در سال های اخیر افراد شناخته شده ای از جمله بلا حدید، یولاندا حدید، انور حدید و الک بالدوین عموی هیلی بالدوین همسر جاستین بیبر از ابتلا به آن سخن گفته‌اند.

به گزارش ایران جوان، جاستین بیبر پیش از این خبرهای مربوط به انتشار تک آهنگ جدیدش Yummy و همچنین مجموعه مستندی را به اشتراک گذاشته بود که قصد دارد در یوتیوب منتشر کند و به مبارزه او با مشکلات سلامتی و در نهایت غلبه بر آنها می پردازد.

البته جاستین در این مبارزه تنها نبوده است. همسر او هیلی نیز شب گذشته در توییتر خود نوشت: لطفا کمی تحقیق کنید و به قصه کسانی که درگیر بیماری بوده اند گوش دهید. تمسخر یک بیماری که چیزی از آن نمی دانید کار درستی نیست، سعی کنید آگاهی خود را بالا ببرید. او همچنین از خانواده حدید که به دلیل درگیری با بیماری، تکیه گاه محکمی برای جاستین بیبر بوده اند و اطلاعات خود را از بیماری، نشانه ها و درمان آن با آنها به اشتراک گذاشته اند تشکر کرد.

در واقع، سلبریتی ها با به اشتراک گذاشتن مشکلات سلامتی شان علاوه بر تشویق مردم به درمان و ایجاد دلگرمی در افراد بیمار، آگاهی عمومی را نسبت به بیماری ها افزایش می دهند. این مساله در مورد بیماری هایی مانند لایم که تشخیص آن در مراحل اولیه کمک زیادی به درمان می کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

خواننده جاستین بیبر هیلی بالدوین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین