کد خبر: 45507 A

اعتراف خانم بازیگر به کتک زدن همسرش!

اعتراف خانم بازیگر به کتک زدن همسرش!

ایران آرت: امبر هرد در یک فایل صوتی جنجالی بالاخره اعتراف کرد که همسر سابقش، جانی دپ، را کتک زده و در موارد متعددی وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرت کرده است. این بازیگر ۳۳ ساله در یک سری فایل های صوتی که این زوج در سال ۲۰۱۵ و در جریان صحبت در مورد مشکلات زندگی زناشویی شان داشته اند از درگیری های خشونت آمیز خود و جانی دپ گفته است.

در یکی از این فایل‌های صوتی، هرد خطاب به دپ چنین می‌گوید: "متاسفم که مانند یک سیلی معمولی به صورتت ضربه نزدم اما در واقع تو را می زدم. مشت نمی زدم. عزیزم، تو مشت نمی خوردی. نمی دانم که در آن لحظه حرکت دستم چه بود اما تو حالت خوبه. به تو آسیب نرساندم، به تو مشت نزدم. داشتم به تو سیلی می زدم". امبر هرد که سفیر حقوق زنان و طرفدار افشاگری در مورد خشونت های خانگی است در ادامه صحبت های خود جانی دپ را به خاطر فرار از جروبحث آخر شب با خود سرزنش می کند و می گوید: "تو یک بچه هستی. بزرگ شو جانی".

به گزارش روزیاتو، امبر هرد در ادامه به این بازیگر ۵۶ ساله نامزد جایزه اسکار چنین می گوید: "تو به اندازه کافی یک حیوان را تحریک می کنی. در نهایت این کار را می کنی. مهم نیست که این کار چقدر دوستانه باشد، اصلاً جالب نیست". این صحبت ها تنها یکی از موارد درگیری های هرد و دپ در جریان دو ساعت جلسه درمانی رسمی است که با رضایت خود آنان روی تلفن همراه هرد ضبط شده و به تازگی در اختیار روزنامه دیلی میل قرار گرفته است. چندین فایل صوتی دیگر نیز وجود دارد که انتشار آن ها جزییات جنجالی بیشتری را در مورد درگیری های این دو و کتک کاری هایشان که با یک طلاق طولانی به پایان رسید فاش خواهد کرد.

جانی دپ و امبر هرد

در قسمت مربوط به جانی دپ در این نوار صوتی، او با لحنی خشمگینانه و از روی اوقات تلخی چنین می گوید: "صادقانه بگویم، دیشب احساس کردم. به تو فحش دادم زیرا نمی توانستم بیش از این قضیه را فیزیکی کنم، اینکه بیش از این یکدیگر را از لحاظ فیزیکی شکنجه کنیم. زیرا اگر این رویه را ادامه می دادیم، شرایط بسیار بد می شد. و عزیزم یک بار این را به تو گفته ام. تا سر حد مرگ می ترسم زیرا در حال حاضر ما یک صحنه جنایت واقعی هستیم". اما هرد که در می ۲۰۱۶ و پس از ۱۸ ماه زندگی مشترک، با زدن اتهام خشونت فیزیکی نسبت به دپ درخواست طلاق داده بود در ادامه صحبت هایش در این فایل صوتی بار دیگر به کتک زدن جانی دپ اعتراف می کند: "نمی توانم به تو قول دهم که بار دیگر خشونت فیزیکی به کار نبرم. خدای من، گاهی اوقات آن قدر دیوانه می شوم که کنترلم را از دست می دهم".

بعد از آنکه امبر هرد در مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست خود را قربانی خشونت خانوادگی شوهر سابقش نشان داد، جانی دپ ادعاهای وی را رد کرده و ادعا کرد که وی قربانی واقعی این خشونت ها بوده و با شکایت از هرد درخواست ۵۰ میلیون دلار غرامت به خاطر صدماتی شد که ادعاهای هرد به شهرت، اعتبار و حرفه او زده است. وی در شکواییه خود ادعا می کند که هرد به طور مرتب اشیایی را به سمت او پرت کرده که در مواردی باعث آسیب فیزیکی شدید به او شده است. وی هرد را نه قربانی خشونت خانوادگی بلکه متهم این خشونت معرفی می کند. هرد نیز در پاسخ به این شکواییه، شکایت ۳۰۰ صفحه ای خود را به ثبت رساند که در آن از خشونت های "هولناک" دپ نسبت به خود گفته و او را یک "هیولا" خطاب قرار می‌داد.

تنها چند ماه پس از ضبط این فایل صوتی، امبر هرد درخواست جدایی از جانی دپ را داده و این دو بعد از چند سال درگیری بر سر شرایط جدایی، به طور رسمی از هم طلاق گرفتند.

 

 

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین