کد خبر: 4572 A

30عکس از همسر ایرانی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که زن نمونه آلمان شد!

ایران‌آرت: فریدون زندی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، دیروز پستی در اینستاگرام منتشر کرد که کلی در رسانه‌ها سر و صدا به پا کرد.
به گزارش ایران‌آرت، او با انتشار عکسی از همسرش در مجله‌ای که او را به عنوان زن نمونه هفته معرفی کرده، نوشت: «برای من، تو زن همیشگی زندگی‌ام هستی».
 
عکس همسر فریدون زندگی

اما همسر زندی، برای چه زن نمونه هفته به زعم این مجله شده است؟ آن‌طور که این مجله نوشته، همسر فریدون زندی به خاطر کارهای هنری‌اش به عنوان زن نمونه هفته انتخاب شد. آرزو شایانفر همسر فریدون زندی هنرمندی است که کارهای هنری دست سازی را از جنس طلا تولید می کند.

زندی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان این روزها در آلمان زندگی می کند. این بازیکن ۳۷ ساله مدتی است که ازدواج و با همسرش تجارتی را آغاز کرده است. پس از سرمایه‌گذاری علی دایی و همسرش در تجارت جواهرات، حالا فریدون زندی و همسرش نیز وارد این حرفه شده‌اند. ستاره پیشین تیم ملی که مجبور شد فوتبال را زودتر از حد تصور کنار بگذارد، حالا در شهر هامبورگ آلمان گالری جواهرات دارد. مدیریت این گالری و طراحی جواهرات نیز بر عهده همسر فریدون یعنی آرزو شایان‌فر است. این گالری «آرشا» نام دارد و علاوه بر شعبه تهران در زمینه فروش اینترنتی نیز فعال است.

 

 

 

 

 

 

 

فریدون زندی آرزو شایان فر گالری آرشا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین