کد خبر: 45801 A

جمع ستاره‌های "فرندز" جمع شد/ عکس

جمع ستاره‌های "فرندز" جمع شد/ عکس

ایران آرت: جمع "دوستان" در اینستاگرام رسماً جمع شد. با پیوستن "متیو پری" به اینستاگرام در روز پنج‌شنبه، تمامی بازیگران اصلی سریال کمدی محبوب "دوستان" در این شبکه‌ی اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند. "لیزا کودرو" که در سریال نقش فیبی را بازی می‌کرد پیوستن "میتو پری" را خوش‌آمد گفت.

کودرو در صفحه‌ی اینستاگرامش با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در کنار پری نوشته است: "بالأخره!!! چیزی که می‌بینم را باور نمی‌کنم، چشمم. به اینستاگرام خوش‌آمدی. #دوستان‌برای‌همیشه"

به گزارش 30نما، پری که تاکنون تصویری در صفحه‌ی تازه‌اش منتشر نکرده در سریال "دوستان" نقش "چندلر بینگ" را بازی کرد. دیگر بازیگران سریال "کورتنی کاکس"، "جنیفر انیستون"، "دیوید شویمر" و "مت له‌بلانک" بودند. انیستون در ماه اکتبر گذشته به اینستاگرام ملحق شد تا پری را به تنها بازیگر نقش اول سریال "دوستان" تبدیل کند که صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد.

matthew-perry-and-lisa-kudrow

پری اما در صفحه‌ی رسمی خود در توئیتر فعال‌ است. او که در کانادا متولد شده روز سه‌شنبه وعده داده بود که "خبر مهمی در راه است." با انتشار این توئیت بسیاری از هواداران تصور کردند که قرار است بازیگران سریال دوباره با هم دیدار کنند. اما اکنون که تمامی بازیگران به اینستاگرام پیوسته‌اند، آیا گام بعدی تولید ویژه‌برنامه‌ای با حضور آن‌ها خواهد بود؟

 

فرندز سریال فرندز دوستان متیو پری لیزا کودرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین