کد خبر: 45813 A

طلاق، برگ برنده برد پیت شد/ به باشگاه مجردها خوش آمدی!

طلاق، برگ برنده برد پیت شد/ به باشگاه مجردها خوش آمدی!

زندگی عاشقانه برد پیت این روزها به یکی از مهمترین موضوعات روز هالیوودی ها تبدیل شده است. در شرایی که طی ماههای اخیر چندین جشنواره مهم سینمایی برگزار شده است، در اغلب این مراسم موضوع تجرد یا تاهل و در رابطه دوستانه بودن برد پیت بسیار داغ بوده است.

ایران آرت، به نظر می رسد همه منتظرند که برد پیت در یک مراسم بزرگ حاضر باشد تا انواع شوخی هاد را با او انجام دهند و موضوع تجردش را پیش بکشند. اما این همه ماجرا نیست و خود برد پیت نیز در این شوخی ها همراهی می کند.

نکته مهم درباره شوخی های پیرامون برد پیت این است که او سعی دارد به جهانیان بگوید فعلا مجرد است و قرار نیست با هیچ فردی وارد رابطه جدی شود. شاید برایتان سوال باشد که اساسا چرا موضوع روابط برد پیت تا این حد مورد توجه قرار گرفته است. موضوع از یک سو به جذابیت های ظاهری برد پیت و از سوی دیگر به ازدواج های پیشین او مرتبط است.

برد پیت که با دو بازیگر سرشناس هالیوودی سابقه ازدواج دارد، نمی تواند به راحتی از زیر بار شایعات فرار کند. او ابتدا با جنیفر آنیستون و سپس با آنجلینا جولی ازدواج کرد. ازدواجی که در سال 2014 شروع شد، به مدت نه سال قدمت داشت و شش فرزند مشترک نیز حاصل این ازدواج شد. این زن و شوهر سپس در سال 2016 تصمیم خود مبنی بر احتمال جدایی را اعلام کردند. از آن زمان تا کنون کاربران فضای مجازی و طرفداران برد پیت تقریبا هر زن جذاب و مجردی را به وی نسبت داده اند و فهرستی عریض و طویل از ارتباطات خیالی وی تشکیل داده اند که از کیت هادسن تا شارلیز ترون و حتی جنیفر آنیستون را شامل می شود.  

به گزارش انتخاب، اما این شایعات و حواشی به ضرر برد پیت است؟ جواب قطعا نه است. برد پیت پس از جدایی از جولی و به ویژه پس از سرد شدن ارتباطش با فرزندخواندگان مشترکش با جولی به شدت مورد نقد قرار گرفته بود و حتی فردی بی عاطفه ارزیابی می شد. اکنون مدتی است تمامی آن حواشی منفی کمرنگ شده اند و توجهات به اظهار نظرهای جالب وی درباره تجردش معکوس شده است. برای مثال او در مراسم گلدن گلوب گفت: "من می خواستم مادرم را به گلدن گلوب بیاورم ، اما نمی توانم به این دلیل که هر زنی که در کنار آن ایستاده باشم ، می گویند که من دوست دارم."

پیت امسال در مراسم بفتا نیز با وجود غیبت حضوری از طریق همبازی خود در فیلم "روزی روزگاری هالیوود" یک اظهار نظر جالب را با مخاطبان به اشتراک گذاشت و بحث تجرد خود را پیش کشید. در متن او نوشته شده بود: سلام انگلیس. شنیده ام که تازه مجرد شدی(جدایی از اتحادیه اروپا) به باشگاه  مجردها خوش آمدید! "

 

آنجلینا جولی برد پیت جنیفر آنیستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین