کد خبر: 46351 A

تام هنکس و زندگی لاکچری‌اش/ از کلکسیون ساعت‌های سلبریتی هالیوود تا هواپیماهای خصوصی

تام هنکس و زندگی لاکچری‌اش/ از کلکسیون ساعت‌های سلبریتی هالیوود تا هواپیماهای خصوصی

تام هنکس از جمله چهره‌های هالیوودی است که یک زندگی لاکچری و بسیار خاص دارد.

ایران آرت، تام هنکس از دهه‌ی هفتاد به نامی آشنا برای همه تبدیل شده و انتخاب بهترین فیلم از بین کار‌های او، کار چندان ساده‌ای نیست. او در فیلم‌های فراموش نشدنی زیادی بازی کرده، که "بی‌خواب در سیاتل"، "فارست گامپ"، "دورافتاده"، "بزرگ"، "داستان اسباب‌بازی"، "نجات سرباز رایان" تنها تعدادی از آن‌ها هستند.

عجیب نیست که او نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار ثروت دارد و یکی از مهربان‌ترین افراد هالیوود هم هست. استعداد و محبوبیت او به حرفه‌اش کمک کرده و فیلم‌های او در سراسر دنیا بیشتر از ۹ بیلیون دلار فروش داشته است.

به گزارش برترین‌ها، این ستاره با این همه ثروت، می‌تواند بهترین زندگی را داشته باشد و دارد. در این لیست می‌توانید ببینید که او پول فراوانش را چطور خرج می‌کند.

۱۰. خانه‌ای در مالیبو

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

وقتی پای افراد مشهور به میان می‌آید، یکی از مواردی که حتماً پول زیادی را خرج آن می‌کنند، خانه‌ای گران قیمت است و تام هنکس هم در این مورد، مثل بقیه است. او و همسرش، ریتا ویلسون، در سال ۲۰۱۶، خانه‌ای در مالیبو خریدند که ۲۶ میلیون دلار قیمت داشت؛ یعنی بیشتر از پولی که بیشتر ما در طول زندگی‌مان می‌بینیم. مساحت این ملک ۱۴۵۰۰ فوت مربع (نزدیک ۱۳۴۷ متر مربع) بود و به سبک مزرعه‌ای ساخته شده بود. آن‌ها این خانه را در سال ۲۰۱۷ فروختند، اما قیمت فروش را فاش نکردند.

در مورد شکل ظاهری داخل خانه و دکوراسیون آن هم اطلاعات زیادی در دست نیست، اما در مورد قیمت آن، مطمئنیم که رقم عجیب و غریب است.

۹. کلکسیون ساعت

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

اگر کسی بخواهد به تام هنکس هدیه‌ای بدهد، باید به فکر یک ساعت لوکس باشد. این بازیگر عاشق ساعت است و در طول این چند دهه، شاهد ساعت‌های بسیار گران‌قیمت او بوده‌ایم. گویا ستاره‌ی فیلم "یک روز زیبا در محله" برند‌های کلاسیک مثل رولکس را بیشتر می‌پسندد و چند نمونه از این برند را در کلکسیون خودش دارد.

یکی از آن‌ها رولکس اکسپلورر است که به خاطر مقاوم بودنش معروف است و به راحتی آسیب نمی‌بیند. قیمت آن تقریباً ۶۳۹۰ دلار است. هنکس یک رولکس سی‌دوئلِر هم دارد که برای غواصی در آب‌های عمیق طراحی شده و ۱۲۰۰۰ دلار قیمت دارد. او از برند‌های کلاسیک دیگر مثل اُمگا و بِل‌اند‌راس هم خرید می‌کند.

۸. حساب کردن ناهار طرفداران

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

تام هنکس در میان طرفدارانش به مهربانی معروف است. در سال ۲۰۱۸، او پول ناهار طرفدارانی را که در رستوران این‌ان‌اوت غذا خورده بودند، حساب کرد و با مهربانی با همه‌ی آن‌ها عکس گرفت. شاید این به حال و هوای تعطیلات مربوط بوده باشد، چون این اتفاق دقیقاً قبل از کریسمس افتاد. مشخص نیست او روی‌هم‌رفته چقدر خرج کرده، اما این حرکت خوبی بود. طرفداران او عکس‌ها و ویدیو‌های زیادی در مورد آن روز در شبکه‌های اجتماعی به شتراک گذاشتند.

۷. ماشین‌تحریر

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

مردم زیادی به جمع‌آوری چیز‌های مختلف، مثل صفحه‌ی گرامافون، آثار هنری، کتاب‌های کمیاب و ... علاقه دارند. تام هنکس به کلکسیون ماشین‌تحریرهایش بسیار علاقمند است و پول زیادی برای آن خرج کرده است.

او تهیه‌ی این کلکسیون را وقتی که فقط نوزده سال داشت، شروع کرد و حالا صد‌ها ماشین‌تحریر دارد. به‌سختی می‌توان تصور کرد که او چطور می‌توانسته همه‌ی آن‌ها را در یک اتاق نگهداری کند. به هر حال، تعدادی از آن‌ها را بخشیده و به نظر می‌رسد حالا "فقط" ۱۲۰ ماشین تحریر دارد.

۶. هواپیما‌های خصوصی

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

این بازیگر سال‌های زیادی را صرف سفر به کشور‌های مختلف برای تبلیغ فیلم‌هایش کرده و مسافرت در تعطیلات را هم خیلی دوست دارد. اما بعید است که ما او را در صف کنترل بلیط فرودگاه‌ها ببینیم، چون او اغلب با جت‌های شخصی پرواز می‌کند. البته زمانی که این سفر‌ها کاری باشند، استودیو‌ها هزینه‌ی آن را می‌پردازند، ولی اگر مسافرت‌ها برای تعطیلات باشند، خودش باید بپردازد. در هر حال، همانطور که می‌دانیم، پول برای او مسأله‌ای نیست.

۵. تعطیلات

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

در سال ۲۰۱۷، تام هنکس، اپرا، بروس اسپرینگستین و خانواده‌ی اوباما تصمیم گرفتند با هم به مسافرت بروند. البته این گروه فوق مشهور مقصد ارزان‌قیمتی انتخاب نکردند، بلکه به پلینِزی فرانسه، یکی از لوکس‌ترین مکان‌های دنیا، رفتند. هنکس آن روز‌ها را "بی‌نهایت خارق‌العاده" توصیف می‌کند.

گویا به این گروه در این بهشت خصوصی خیلی خوش گذشته. تنها چیزی که هنکس از آن شکایت داشت این بود که آن‌ها به او یک دوچرخه‌ی دخترانه‌ی خیلی کوچک داده بودند. اگر این بزرگ‌ترین مشکل او در این تعطیلات بوده، پس همه چیز بی عیب و نقص بوده.

۴. قایق‌های اجاره‌ای

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

وقتی صحبت از تعطیلات باشد، تام هنکس کم نمی‌آورد. او با این همه پول می‌تواند بهترین زندگی را داشته باشد، پس چرا از آن لذت نبرد؟ در سال ۲۰۰۴، او و ریتا بزرگ‌ترین قایق بادبانی دنیا را اجاره کردند و روی این قایق ۷۵ متری در سواحل ترکیه، روز‌های فوق العاده‌ای را گذراندند.

این قایق جای کافی برای ۱۲ نفر داشت و حتی یک سالن ورزش هم داشت تا در طول تعطیلات، مسافران همچنان روی فرم باقی بمانند. قیمتی که برای اجاره‌ی این قایق پرداخت کردند، روشن نیست، اما مطمئنیم که به چند هزار دلار می‌رسد.

۳. خیریه

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

تام هنکس قسمتی از ثروتش را صرف جنبش‌هایی که به آن‌ها عقیده دارد و نیز خیریه می‌کند. هرچند او در این مورد صحبتی نمی‌کند، برخی منابع اعلام کرده‌اند که او در طول این سالها، به حدود ۳۰ نهاد کمک کرده است.

یکی از این نهادها، مرکز علمی غیرانتفاعی شبو است که به کودکان و نوجوانان درباره‌ی فضا آموزش می‌دهد؛ همینطور بنیاد ایدز کودکان الیزابت گلِیزر که با ایدز مبارزه می‌کند و پژوهش‌های زیادی در این مورد انجام می‌دهد. جالب اینجا است که هنکس در فیلم‌هایی که در مورد این موضوعات ساخته شده، شرکت داشته است.

۲. سرآشپز شخصی

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

ستاره‌ی "داستان اسباب بازی ۴" ارزش زیادی برای غذای خوب قائل است. ستاره‌ی ثروتمند بودن به او اجازه می‌دهد که برای خود امکانات تجملاتی داشته باشد، مثل داشتن یک سرآشپز مخصوص. یکی از آن‌ها گری رودز بود که در سال ۲۰۱۹ فوت کرد. او برای خانواده‌ی سلطنتی هم آشپزی می‌کرد، پس می‌توان حدس زد که قیمتش پایین نبوده. از دیگر سرآشپز‌هایی که برای هنکس کار کرده‌اند، اطلاعی نداریم.

به نظر می‌رسد او طرفدار غذا‌های ژاپنی و همینطور جایرو، یک غذای معروف یونانی، است؛ بنابراین شاید بتوان با این غذا‌ها به راحتی او را خوشحال کرد.

۱. رستوران‌ها

۱۰ چیز به شدت گران‌قیمتی که تام هنکس خریده است

تام هنکس مشکلی با رفتن به رستوران‌های فست فود ندارد. با این حال، از شام‌های مجلل هم لذت می‌برد. او یکی از مشتری‌های رستوران بلو داک تَوِرن است. این رستوران پاتوق افراد مشهور است. چند سال پیش، باراک و میشل اوباما در همین محل هفدهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.

هنکس از غذا خوردن در کاندا ماتسویا هم لذت می‌برد، آنجا یک رستوران قدیمی ژاپنی است که فقط هشت میز دارد. در آتلانتا هم از ساوت‌سیتی کیچن خوشش می‌آید، بن افلک، کیم کارداشیان و دیگران هم به این رستوران می‌روند.

 

تام هنکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین