کد خبر: 46997 A

واکنش داریوش ارجمند به حواشی تازه پرویز پرستویی

واکنش داریوش ارجمند به حواشی تازه پرویز پرستویی

چت پرویز پرستویی با مجری شبکه "من وتو" واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

ایران آرت، فضای مجازی این بار قربانی‌اش را از میان یکی از بازیگران مطرح و محبوب سینمای ایران انتخاب کرده است. منتشر شدن چت‌های پرویز پرستویی و مجری یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور در اینستاگرام برای این هنرمند، حواشی بسیاری پدید آورده است.

این اولین بار نیست که اینستاگرام بستر جنجال و حواشی هنرمندان می‌شود. به همین دلیل عده‌ای حضور هنرمندان در صفحات مجازی و ابراز عقایدشان را نسبت به هر مسئله‌ای جایز نمی‌دانند و آن را منجر به حاشیه می‌دانند. در مقابل هم عده‌ای این حق را به هنرمندان می‌دهند که مانند مردم عادی در هر مسئله‌ای به ابراز عقاید خود بپردازند. به همین دلیل ایرنا با داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که هیچ صفحه مجازی ندارد، گفتگو کرده که در ادامه می خوانید.

فضای مجازی یا مزاجی؟

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره حضور هنرمندان در فضای مجازی گفت: من به فضای مجازی فضای مزاجی می‌گویم. چون در این فضا حضور ندارم پس نه آن را رصد می‌کنم  و نه کارهای بقیه را دنبال می‌کنم که ببینم مزاجشان چگونه کار می‌کند. علاقه‌ای هم ندارم که بخواهم باخبر شوم که در این فضا چه اتفاقاتی می‌افتد. به همین دلیل در این مورد هیچ نظری ندارم و هر کسی هر جور که دلش می‌خواهد در آن رفتار کند. برای مثال طرف سلمانی می‌رود عکسش را منتشر می‌کند یا با دختر عمویش لب دریا کنار قایق نشسته و عکسش را به اشتراک می‌گذارد. واقعاً من این چیزها را نمی‌فهمم.

هنرمندی که دیدگاه اجتماعی نداشته باشد، هنربند است

بازیگر سریال «ستایش» در پاسخ به این پرسش که آیا اساساً هنرمندان باید به مسائل اجتماعی وارد شوند و نظر دهند یا خیر، عنوان کرد: هنرمندی که دیدگاه اجتماعی نداشته باشد، هنرمند نیست، هنربند است. هنرمند کسی است که از جایگاه هنری‌اش، دیدگاه داشته باشد. اما اگر این نظرگاه بخواهد مأمن شهرت کاذب و ... باشد بسیار زشت است. یا یک سری چیزهایی را که اصلاً به مردم ارتباطی ندارد، در معرض دید می‌گذارند که به جز عقده‌ای کردن مردم، دستاورد دیگری ندارد.

لباس ۴۰ میلیونی می‌پوشد، انگشتر ۳۰ میلیونی دستش می‌کند، ۲۰ میلیون خرج درست کردن موهایش می‌کند و بعد هم در فضای مجازی منتشرش می‌کند. واقعاً من اینها را نمی‌فهمم و علاقه‌ای هم به این فضاها ندارم. خیلی راحت می‌توانستم در این فضاها حضور داشته باشم و پست بگذارم. اما در هیچ‌کدام از آنها حقیقتی را نمی‌بینم چه در فضاهای داخلی چه خارجی.

مردم هدف واکنش‌های سلبریتی‌ها را می‌دانند

وی در پایان افزود: مردم کاملاً هوشیارند. فهم مردم، خرد جمعی است. آنها به‌راحتی متوجه می‌شوند که یک سلبریتی یا هنرمند معروف وقتی یک عکس‌العملی نشان می‌دهد از ته دل است یا برای این است که تعداد کامنت‌هایشان را افزایش دهد و طرفدارانش را زیاد کند. بسیاری از این موارد، استفاده تجاری می‌کنند. من زندگی خودم را می‌کنم و با مردم مستقیماً ایجاد ارتباط می‌کنم. به همین دلیل اصلاً احتیاجی ندارم که گوشی به دست بگیرم و بقیه را نقد کنم.

 

داریوش ارجمند سالومه من و تو پرویز پرستو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین