کد خبر: 47359 A

زوج معروف سینما برای مبارزه با کرونا دست به جیب شدند/ عذرخواهی خانم بازیگر

زوج معروف سینما برای مبارزه با کرونا دست به جیب شدند/ عذرخواهی خانم بازیگر

ایران آرت: رایان رینولدز و همسرش بلیک لایولی مبلغ قابل توجهی به خیریه فیدینگ آمریکا در حین شیوع بیماری همه‌گیر کرونا ویروس اهدا کردند. رینولدز این خبر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد به امید این که طرفدارانش نیز راه او را دنبال کنند.

او می‌گوید: "من و بلیک یک میلیون دلار به خیریه فیدینگ آمریکا و بانک‌های غذایی کانادا اهدا می‌کنیم. اگر شما هم می‌توانید به این سازمان‌ها کمک کنید. از بدن و قلب‌های خود مراقبت کنید. سعی کنید شادی را به زندگی خود بیاورید. به کسانی که قرنطینه شده‌اند و نیاز به کمک دارند زنگ بزنید. شماره "هیو جکمن" ۱-۵۵۵-هیو است."

رینولدز و "هیو جکمن" مدت طولانی است که با هم شوخی می‌کنند. از دیگر کسانی که به خیریه‌ها برای کرونا ویروس کمک کرده‌اند می‌توان به "جی جی وات"، "جورجیو آرمانی" و "مارک زاکربرگ" اشاره کرد.

عذرخواهی ونسا هاجنز به خاطر اظهارات جنجالی‌اش 

به گزارش ۳۰نما، ونسا هاجنز روز سه‌شنبه در صفحه‌ اینستاگرام خود به خاطر اظهاراتی که یک روز قبل با ارسال ویدیویی زنده در مورد ویروس کرونا مطرح کرده بود عذرخواهی کرد. هاجنز روز دوشنبه به محدودیت‌هایی که می‌تواند تا ماه ژوئیه یا اوت ادامه داشته باشد واکنش نشان داد و خطاب به ۳۴ میلیون هوادارش در مورد قرنطینه‌ی احتمالی گفت: "بله، به نظر می‌رسد که تا ماه ژوئیه [زندگی] به گند کشیده شود. معذرت می‌خواهم، اما این فقط یک ویروس است، متوجه اهمیتش هستم اما در عین حال فکر می‌کنم حتی اگر همه به این ویروس مبتلا شوند خواهند مرد، وحشتناک است، اما این اجتناب‌ناپذیر نیست؟"

ونسا هاجنز

این بازیگر ۳۱ ساله سپس کمی عقب نشینی می‌کند و می‌گوید: "نمی‌دانم. شاید نباید این حرف‌ها را بزنم." هاجنز در روزهای اخیر به شدت در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام فعال بوده و تصاویر و ویدیوهای بسیاری از آرایش خود گرفته تا درخواست از هواداران برای کمک مالی به مؤسسه‌ی "فیدینگ آمریکا" منتشر کرده است. او سه روز قبل گفته بود: "بیایید به جای اینکه وحشت کنیم به یکدیگر یاری برسانیم."

اما اظهارات او در ویدیوی زنده‌ی اینستاگرام بود که به سرعت با واکنش تند هوادارن در شبکه‌های اجتماعی همراه شد و آن‌ها هاجنز را متهم کردند که شیوع ویروس را به اندازه‌ی کافی جدی نمی‌گیرد و حساسیت نشان نمی‌دهد. "یاشار علی" روزنامه‌نگار ایرانی تبار یکی از کاربران شناخته‌شده‌ی توئیتر بود که با ارسال مجدد ویدیوی هاجنز او را به چالش کشید و گفت: "چه پیام وحشتناک و ظالمانه‌ای است برای به اشتراک گذاشتن با هواداران جوانی که تو را الگو قرار داده‌اند."

روز سه‌شنبه هاجنز نسبت به این انتقادات واکنش نشان داد و گفت از حرف‌هایش برداشت‌هایی نادرست کرده‌اند.

 

بلیک لایولی هیو جکمن ونسا هاجنز ویروس کرونا کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین