کد خبر: 47417 A

خشم عجیب خانم بازیگر از ناقلان کرونا

خشم عجیب خانم بازیگر از ناقلان کرونا

ایران آرت: ویروس کرونا به گسترش در سراسر دنیا ادامه می‌دهد و سالن‌های سینما در مناطق مخلتف دنیا را به تعطیلی می‌کشاند و اکران فیلم‌ها و تولید عناوین تلویزیونی و سینمایی لغو می‌‌کند. یکی از کارهایی که در این ایام می‌تواند انجام داد ماندن در خانه است. در طول آخر هفته گذشته رعایت نکردن این عمل پیش‌گیرانه هیلاری داف را به ستوه آورد.

او با ارسال ویدیویی در صفحه‌ی اینستاگرام خود گفت: "خطاب به تمامی کثافت‌های نسل هزاره که از خانه بیرون می‌روند و در مهمانی‌ها شرکت می‌کنند: به خانه‌های‌تان برگردید. از کشتن افراد سالخورده دست بردارید." داف تصویر دیگری هم در مورد شیوع کروناویروس در ایالات متحده به اشتراک گذاشته که در آن در دسترس نبودن محل انجام آزمایش برای مردم نشان داده می‌شود.

به گزارش ۳۰نما، فیلمبرداری ریبوت سریال "لیزی مک‌گوایر" برای دیزنی+ پیش‌تر به دلایل اختلاف نظر بین سازندگان متوقف شده بود. ماه گذشته گزارش شد که داف تمایلی به ادامه‌ی سریال با فرم فعلی در این شبکه ندارد. اظهارات داف با هدف "تری مینسکی" شورانر سابق سریال که می‌خواست این مجموعه را برای مخاطبین نسل جدید بازسازی کند اما در ماه ژانویه از پروژه جدا شد هم‌‌خوانی دارد.

داف گفته بود: "برای من اهمیت داشت همان‌گونه که تجارب شخصیت در دوران نوجوانی واقعی بودند، بخش بعدی داستان او هم به همان‌ اندازه واقعی و قابل درک باشد. اگر دیزنی اجازه دهد سریال را به شبکه‌ی هولو منتقل کنیم رؤیای ما به حقیقت تبدیل می‌شود، اگر آن‌ها علاقه‌مند باشند می‌تواند دوباره این شخصیت را بازگردانم."

هفته‌ی گذشته نیز "ونسا هاجنز" با ارسال ویدیویی زنده در اینستاگرام در مورد کروناویروس جنجال‌ آفرید. او گفته بود: "به نظر می‌رسد که تا ماه ژوئیه [زندگی] به گند کشیده شود. معذرت می‌خواهم، اما این فقط یک ویروس است، متوجه اهمیتش هستم اما در عین حال فکر می‌کنم حتی اگر همه به این ویروس مبتلا شوند خواهند مرد، وحشتناک است، اما این اجتناب‌ناپذیر نیست؟" هاجنز یک روز بعد مجبور به عذرخواهی شد.

 

هیلاری داف ویروس کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین