کد خبر: 47524 A

پیام آقای بازیگر و همسرش پس از رهایی از کرونا

پیام آقای بازیگر و همسرش پس از رهایی از کرونا

ایران آرت: تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون که دو هفته پیش آزمایش کووید-۱۹ آن‌ها مثبت شده بود پس از درمان در حال بهبود هستند. این زوج در پیامی خبر بهبودی خود را منتشر کرده و طرفدارانشان را تشویق کردند تا در خانه بمانند: "سلام به همگی. دو هفته از بروز اولین علائم کرونا ویروس ما گذشته و احساس می‌کنیم بهتر شده‌ایم. با ماندن در خانه این بیماری را از کسی نمی‌گیرید و آن را به کسی نمی‌دهید. عقل سلیم این طور حکم می‌کند، مگر نه؟ ممکن است کمی طول بکشد، اما اگر همه ما از هم مراقبت کنیم، تا جایی که بتوانیم کمک کنیم و از یک سری از لذت‌ها دست بکشیم… این نیز می‌گذرد. ما می‌توانیم راهی برای گذر از این شرایط پیدا کنیم. هنکس."

ویلسون نیز در این شرایط قرنطینه روی توانایی رپ خود کار می‌کرد و ویدیویی چهار دقیقه‌ای در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد در حالی که آهنگ "هاپ هاپ هورا" (Hop Hop Hooray) را می‌خواند. هنکس و ویلسون در استرالیا خود را قرنطینه کردند. هنکس در زمان آزمایش در حال ضبط فیلمی درباره "الویس پریسلی" در استرالیا بود. او در این فیلم نقش "کلنل تام پارکر" مدیر برنامه‌های پریسلی را بازی می‌کند. "باز لورمن" کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد، ساخت فیلم در حال حاضر به تعویق افتاده است.

به گزارش ۳۰نما، هنکس هفته گذشته نیز پیامی درباره بیماری کرونا ویروس منتشر کرده بود: "ما در این وضعیت روز به روز پیش می‌رویم. برخی کارها هستند که متخصصان پیشنهاد می‌کنند و همگی می‌توانیم آن‌ها را انجام دهیم تا از این بیماری در امان بمانیم. یادتان باشد که با توجه به شرایط کنونی، در بازی بیس‌بال جای گریه نیست. هنکس."

هنکس و ویلسون اولین زوج مشهوری بودند که ابتلای خود به بیماری کووید-۱۹ را اعلام کنند. آن‌ها همچنین از ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) با انتشار پیام‌هایی وضعیت بیماری خود را به اطلاع همگان می‌رسانند. اولین پیام هنکس درباره این بیماری به شرح زیر بود: "خوب، حالا، چه می‌توان کرد؟ اداره سلامت پروتکل‌هایی دارد که ما نیز باید آن‌ها را رعایت کنیم. هنکس‌ها آزمایش خواهند داد و تا زمانی که برای سلامت عموم لازم باشد در قرنطینه خواهیم ماند. کار زیادی از دست ما بر نمی‌آید و باید روز به روز وضعیت خود را بررسی کنیم."

 

تام هنکس ریتا ویلسون ویروس کرونا کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین