کد خبر: 47638 A

خطر مرگ بیخ گوش مانکن معروف/ عکس

خطر مرگ بیخ گوش مانکن معروف/ عکس

ایران آرت: ویروس کرونا بدون تفاوت قائل شدن در میان مردم، به آنها حمله می‌کند. ابتلا به این بیماری بین افراد عمومی و مشاهیر برابر است و پس از آلوده شدن پرنس چارلز و شاهزاده آلبرت پرنس موناکو، حالا بازیگر و مدل انگلیسی لیندا لوساردی به آن گرفتار شده است، اما آیا او به تازگی به این بیماری مبتلا شده و یا مدت ابتلای او طولانی بوده است؟

لیندا لوساردی ۶۱ ساله، بازیگر و مدل لباس جمعه گذشته به بیمارستان منتقل شد و گزارش شد که وی به بیماری کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) آلوده شده است. همسرش ۵۱ ساله او سام کین اظهار داشت که کرونا در بدن لیندا پیشرفت کرده و او در آستانه مرگ است و شفای او دور از ذهن به نظر می‌رسد.

برای او دعا کنید! 

به گزارش تابناک باتو، سام کین که خود نیز به کرونا مبتلا شده گفت: امروز هیچ تغییر واقعی در شرایط لیندا وجود ندارد، می‌ترسم، اوضاع مثل شب گذشته است، افکار، عشق، و دعاهای خود را برای او بفرستید. او در حال حاضر نیاز به دعا و کمک شما دارد، او می‌جنگد و برنده خواهد شد، متشکرم برای پیامهای شگفت انگیز و مهربانانه شما ... با عشق فراوان، سام.

301930_425

سام کین از مردم انگلیس خواست تا ویروس کرونا را جدی بگیرند و مراقبت‌های بهداشتی مانند ماسک، دستکش و ضدعفونی کننده را استفاده کنند و در قرنطینه خانگی بمانند، و به جداسازی اجتماعی و قطع ارتباط مستقیم براساس دستورالعمل های رسمی بهداشتی احترام بگذارند.

301935_961

 

مدل مانکن ویروس کرونا لیندا لوساردی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین