کد خبر: 47675 A

حمایت سلبریتی‌ها از مستمندان در روزهای کرونایی

حمایت سلبریتی‌ها از مستمندان در روزهای کرونایی

ایران آرت: ستاره‌ها و مشاهیر صنعت سینمای هند از جمله کاران جوهر، تاپسی‌پانو و آیوشمان کورانا از کمپین جدید با هدف حمایت از کسب و کارهای روزانه به راه افتاده حمایت کردند. زیرا کسب و کارهای روزمزد و خیابانی در هند به شدت از قرنطینه متأثر شده‌اند. در حال حاضر هند قرنطینه ۲۱ روزه‌ای را که ناریندا مودی آن را در هفته‌ گذشته اعلام کرد، پشت سر می‌گذارد.

کمپین: من در کنار انسانیت می‌ایستم!

به گزارش تابناک باتو، کمپین موسوم به (I Stand With Humanity) از روز ۱۸ مارس سال ۲۰۲۰ در هند آغاز شد و سازمان‌ها و مؤسسات هندی در این کمپین برای خانواده کارگران روزمزد، کمک‌های انسان‌دوستانه و مواد غذایی اصلی را تهیه می‌کنند. تعداد بی‌شماری از ستاره‌های بالیوود از این کمپین حمایت کرده‌اند، از جمله کاران جوهر که در توئیتر نوشت: قول همکاری و حمایت از این کمپین را می‌دهم. این شرایط کمک، عشق و حمایت همه‌ی ما را می‌طلبد.

1

فراخوان برای حمایت کارگران روز مزد

در همین راستا تابسی پانو در فضای مجازی پیامی با این مضمون منتشر کرد: این کمپین برای کارگران روزمزد است و ما باید به وظیفه‌ی خود در قبال آدمهایی که با ما و برای ما کار می‌کنند، عمل کنیم و اگر به طور مستقیم مبتلا به ویروس نشوند، کمبود مواد غذایی جان آنها را خواهد گرفت، ما برای عبور از این آزمون به کمک هم احتیاج داریم.

آیوشمان کورانا این کمپین را جوانمردانه توصیف کرد و در صفحه توئیترش نوشت: من حمایت خود را از این کمپین اعلام کرده و به آن کمک می‌کنم. هند و هندی همه تحت فشار خطر این ویروس هستیم، همه‌ی ما قدرت ایجاد تفاوت را داریم، از همه بخواهیم برای حل این بحران در حدّ توان بکوشند.


2

کاران جوهر

از دیگر سلبریتی‌هایی که از این کمپین حمایت کردند می توان به این چهره‌ها اشاره کرد:  دیا میرزا، کیارا ادوانی، راکول پریت سینگ، وارون شارما، اناند ال رای، سانجای گوپتا و ...
 

3

آیوشما کورانا



4
تاپسی پانو

 

سلبریتی بازیگر زن کرونا کاران جوهر آیوشما کورانا تاپسی پانو سلبریتی زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین