کد خبر: 47855 A

جشن ازدواج جنیفر لوپز تا اطلاع ثانوی تعطیل!

جشن ازدواج جنیفر لوپز تا اطلاع ثانوی تعطیل!

ایران آرت: جنیفر لوپز گفته است که برنامه‌هایش برای مراسم ازدواج "تحت تاثیر" بیماری جهان‌گستر ویروس کرونا قرار گرفته است.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از ایندیپندنت، بعد از نامزدی ستاره فیلم "کلاهبرداران" (Hustlers) با الکس رودریگوئز، بازیکن سابق بیسبال در فوریه ۲۰۱۹، شایع شد که این زوج ازدواج خود را در تابستان امسال جشن خواهند گرفت.

با این حال، خانم لوپز در مصاحبه‌ای که قرار است روز سه‌شنبه و در بخش "در خانه" از برنامه "شو الن دجنرس" پخش شود، درباره ازدواج خود در آینده صحبت کرد و اعتراف کرد که برنامه‌های آنها به خاطر شیوع کووید-۱۹ اکنون پادرهوا مانده است.

وقتی الن دجنرس، از او پرسید که آیا ازدواج آن‌ها قرار بود بلافاصله جشن گرفته شود، خانم بازیگر پاسخ داد: "آن هم در روزها؟! بله، ولی در واقع شیوع بیماری برنامه‌های ما را کمی تحت تاثیر قرار داد و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. راستش را بگویم، خودم هم اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد و تاریخ و مراسم ازدواج کی و چه شکلی خواهد بود."

خانم لوپز ادامه داد: "ما هم مانند بقیه دنیا در حالت انتظار به سر می‌بریم. ولی این مسئله از دست ما خارج است و باید چند ماه صبر کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید و اوضاع چطور رتق و فتق می‌شود."

این زوج نامزدی خود را در ماه مارس ۲۰۱۹ در اینستاگرام اعلام کردند.

 

ازدواج جنیفر لوپز سلبریتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین