کد خبر: 47888 A

سورپرایز ویژه متیو مک‌کانهی برای همشهریانش

سورپرایز ویژه متیو مک‌کانهی برای همشهریانش

ایران آرت: متیو مک‌کانهی گروهی از سالمندان همشهری خود در تگزاس را غافلگیر کرد. مرکز "انکلیو" در روند راک سپتامبر گذشته از بازیگر برنده‌ی اسکار درخواست کرده بود تا یک شب میزبان بازی بینگو سالمندان باشد. مک‌کانهی سرانجام این خواسته را اجابت کرد و این هفته با تماسی ویدیویی میزبان شب بینگو بود. او به همراه همسر و فرزندانش مقابل دوربین قرار گرفت و ارقام بازی را اعلام کرد. مک‌کانهی به همراه خانواده‌اش در قرنطینه‌ی خانگی به سر می‌برد.

مک‌کانهی اخیراً در فیلم اکشن "جنتلمن‌ها" به کارگردانی "گای ریچی" ظاهر شده است. این عنوان به تازگی توسط استودیوی STX به صورت دیجیتال منتشر شد. مک‌کانهی در ایام قرنطینه وب سریالی به نام "برداشت‌های مک‌کانهی" (McConaughey Takes) در شبکه‌های اجتماعی خود به راه انداخته است.

اولین اپیزود از این مجموعه دوشنبه این هفته منتشر شد و او نگاهی انداخت به کمدی رمانتیک محبوبش "چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم" که در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. مک‌کانهی در این فیلم در کنار "کیت هادسون" به ایفای نقش پرداخت. 

مک‌کانهی تنها فیلمساز طراز اول هالیوود نیست که هواداران را کنفرانس‌های ویدیویی غافلگیر می‌کند. "دیوید فینچر" ماه گذشته میلادی ۴۵۰ دانشجوی "دانشکده ملی فیلم و تلویزیون بریتانیا" غافلگیر کرد. این دانشکده جلسات دیگری نیز با حضور "نیتان جانسون" آهنگساز "چاقوکشی" (Knives Out) و "سم مندز" کارگردان "۱۹۱۷" و "زیبای آمریکایی" برگزار کرده است.

 

متیو مک کانهی آقای بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین