کد خبر: 47920 A

حمله تند سلبریتی‌ها به 5G/ خطر در کمین است!

حمله تند سلبریتی‌ها به 5G/ خطر در کمین است!

ایران آرت: جان کیوزک آخرین سلبریتی هالیوود است که ادعا می‌کند شبکه‌های 5G خطرناکند. پیش از او سلبریتی‌های دیگری در مورد خطرات 5G ابراز نگرانی کرده بودند. کیوزک شب گذشته در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت که اعتقاد دارد شبکه‌های 5G برای سلامت بشر مضر است. این درحالی است که بسیاری از افراد سرشناس این شبکه‌ها را به ویروس کرونا مرتبط دانسته‌اند.

کیوزک نوشت: "فایو-جی برای سلامت مردم بسیار بسیار مضر خواهد بود." بسیاری از افراد از توئیت او ابراز ناامیدی کردند اما کیوزک اضافه کرد: "بسیاری از شما انسان‌های نجیب و اندیشمندی هستید. جدا از ترول‌ها و بات‌ها – شمار زیادی از شما نادانید – مشتی مصرف‌گرای احمق آشغال." پس از آنکه کاربران بیشتری به او تاختند کیوزک دوباره واکنش نشان داد: "مانند گوسفند واکنش نشان می‌دهید – این اصول ابتدایی است – نه [توهم] توطئه."

به گزارش 30نما، لی رایان، خواننده‌ی بریتانیایی از جمله سلبریتی‌های دیگری بود که در مورد این تئوری می‌نویسد: "جالب است که در مورد 5G چیزی نمی‌گویند… در ضمن من به خاطر عقاید مذهبی‌ام از کسی عذرخواهی نمی‌کنم… خدا پشت و پناه همه – آمین."

"کری هیلسون" خواننده‌ی آمریکایی نیز در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده بود که در آفریقا هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونایی گزارش نشده زیرا 5G در آن مناطق پوششی ندارد.

وودی هارلسون ستاره‌ی فیلم "زامبی‌لند" نیز هفته‌ی گذشته مقاله‌ای در مورد خطرات شبکه‌های 5G به اشتراک گذاشته بود. بعضی از افراد معتقد به تئوری‌ توطئه شبکه‌های 5G را به پاندمی ویروس کرونا مرتبط می‌دانند. وودی هارلسون از جمله سلبریتی‌هایی است که این نظریه را گسترش داده‌ است.

مقامات بریتانیا می‌گویند حمله به دکل‌های مخابراتی در لیورپول، بیرمنگام و بلفاست و به آتش کشیدن آن‌ها به تئوری توطئه مرتبط است. این افراد معتقدند امواج شبکه‌ی 5G موجب مرگ و میر شده و شیوع ویروس برای سرپوش گذاشتن بر آن آغاز شده است.

 

سلبریتی وودی هارلسون جان کیوزک لی رایان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین