کد خبر: 48004 A

جنیفر لوپز: برای فرار از تنهایی ازدواج کردم!

جنیفر لوپز: برای فرار از تنهایی ازدواج کردم!

ایران آرت: در ویدیوی پشت صحنه تازه‌ای در یوتیوب، جنیفر لوپز فاش ساخت که می‌خواهد مراسم ازدواجش با الکس رودریگز خیلی عظیم و در کلیسایی جشن گرفته شود و افزود که واقعا دو ازدواج اولش را "اصلا به حساب" نمی‌آورد چرا که به دلایل اشتباهی رخ دادند.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از ایندیپندنت، لوپز که از ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ همسر اوجانی نوآ، از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ همسر کریس جاد، و از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ همسر مارک آنتونی بود، گفت: من ۳ بار ازدواج کرده‌ام که یک بار ۹ ماه و بار دیگر ۱۱ ماه طول کشید. من واقعا آن دو را اصلا به حساب نمی‌آورم.

به گفته این خواننده، دو ازدواج اولش به این دلیل چندان دوام نیاوردند که او تنها به خاطر فرار از تنهایی در جریان گرفتاری‌های فعالیت هنری‌اش به آن ازدواج‌ها تن داده بود.

او گفت: در زندگی هنرمندان، همه خیال می‌کنند که آنها همیشه با افراد مختلف احاطه شده‌اند و هیچ وقت تنها نیستند. ولی واقعا حرفه خیلی تنهایی است. به همین خاطر آدم همیشه دوست دارد کسی او را همراهی کند. از همین رو من هم با خودم گفتم اگر ازدواج کنم، آن وقت همیشه کسی را با خود خواهم داشت. ولی زندگی این طوری نمی‌شود. نباید این جوری زندگی کرد و به دلیل اشتباه ازدواج کرد. نه دلیل درست، بلکه دلیلی اشتباه. دلیل درست وقتی است که کسی را پیدا می‌کنید که باعث شود به آدم بهتری تبدیل شوید.

جنیفر لوپز و الکس رودریگز

جنیفر لوپز قرار بود تابستان امسال با الکس رودریگز ازدواج کند، اما او در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که برنامه‌های آنها به خاطر شیوع کووید-۱۹ اکنون پادرهوا مانده است.

او ادامه داد: در واقع شیوع بیماری برنامه‌های ما را کمی تحت تاثیر قرار داد و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. راستش را بگویم، خودم هم اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد و تاریخ و مراسم ازدواج کی و چه شکلی خواهد بود.

لوپز ادامه داد: ما هم مانند بقیه دنیا در حالت انتظار به سر می‌بریم. ولی این مسئله از دست ما خارج است و باید چند ماه صبر کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید و اوضاع چطور رتق و فتق می‌شود.

 

جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین