کد خبر: 48108 A

انتقاد تند مجری معروف به گلایه میلیونرها از قرنطینه

انتقاد تند مجری معروف به گلایه میلیونرها از قرنطینه

ریکی جرویز به میلیونرهایی تاخت که در عمارت‌های خود از قرنطینه شکوه می‌کنند.

ایران آرت: ریکی جرویز به حمایت از کسانی پرداخته که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند. با این حال، دوست ندارد به میلیونرهایی گوش دهد که از اسارت در عمارت‌های گران‌قیمت خود شکایت می‌کنند.

این کمدین ۵۸ ساله به افرادی می‌تازد که از گرفتار شدن در عمارت‌های بزرگ خود به دنبال شیوع ویروس کووید-۱۹ گلایه می‌کنند. جرویز در مصاحبه با "سان" با این حال از ان‌اچ‌اس و کسانی که در صف اول مبارزه با کرونا ایستاده‌اند پشتیبانی کرده است: "پس از پایان این ماجرا هرگز دوست ندارم بشنوم که مردم از وضعیت رفاه شکوه می‌کنند، هرگز نمی‌خواهم بشنوم که مردم از پرستاران شکوه می‌کنند. یا افرادی که در واحد حمل و نقل کار می‌کنند."

او در ادامه می‌گوید: "این افراد در شیفت‌های ۱۴ ساعته مشغول به کارند و شکایتی نمی‌کنند. بی‌آنکه خودخواه باشند جان خود و خانواده‌شان را به خطر می‌اندازند. اما از آن طرف می‌بینم که بعضی در مورد ماندن در یک عمارت بزرگ دارای استخر گلایه‌ می‌کنند. راستش را بخواهید دوست ندارم به آن‌ها گوش دهم."

به گزارش ۳۰نما، جرویز در مورد اینکه چگونه ایام قرنطینه را سپری می‌کند به شوخی می‌گوید پیش از این بحران هم زیاد از خانه بیرون نمی‌رفته اما اعتراف می‌کند که ملال در حال نفوذ به اوست: "طبیعی است که به ساعت نگاه کنم."

جرویز که فعال حقوق حیوانات نیز هست از دولت‌ها می‌خواهد بازارهای تره‌بار و عرضه‌ی حیوانات را فوراً تعطیل کنند تا از شیوع ویروس دیگری جلوگیری شود. اولین موردهای ابتلا به ویروس کرونا در بازارهای مرکزی ووهان مشاهده شده است. جرویز به "میرور" می‌گوید: "به خاطر مردم و حیوانات، خرید و فروش و مصرف جانوران غیراهلی باید پایان یابد، فوراً."

کمدین بریتانیایی ادامه می‌دهد: "ما نمی‌توانیم به استثمار حیوانات ادامه دهیم و با خوردن جانوران غیراهلی سیاره را به نابودی بکشانیم. بازارهای خرید و فروش حیوانات باید بسته شود وگرنه دیر یا زود پاندمی جهانی دیگری خواهیم داشت." او خطاب به دولتمردان می‌گوید: "شرایط چقدر بدتر باید شود که بازارهای اندونزی که خطرشان به اندازه‌ی بازارهای تره‌بار ووهان چین است بسته شوند؟"

 

هالیوود قرنطینه ریکی جرویز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین