کد خبر: 48369 A

مکان جالبی که آقای بازیگر خود را در آن قرنطینه کرد

مکان جالبی که آقای بازیگر خود را در آن قرنطینه کرد

ایران آرت: برخلاف بسیاری از افراد مشهور که در عمارت‌های هالیوود یا پنت هاوس‌های بزرگ در شهر نیویورک قرنطینه شده‌اند، به نظر می‌رسد مت دیمون تصمیم گرفته است در طوفان همه‌گیری کرونا ویروس در محلی قرنطینه شود که به طبیعت نزدیک‌تر است و محیطی شاداب‌تر دارد.

به گزارش انتخاب، دیمون به همراه همسرش لوسیانا و سه فرزندشان در حال حاضر در خانه‌ای در دالکی، ایرلند و در یک ویلای زیبای ساحلی در جنوب شرقی شهر دوبلین با ۸۰۰۰ نفر سکنه این شهر در قرنطینه به سر می‌برد. در حالی که حضور دیمون در شهر به واقعیتی خوشایند و غیرمعمول برای ساکنان تبدیل شده است، این سؤال پیش آمده است که چرا این خانواده مشهور دالکی را به عنوان محل قرنطینه انتخاب کرده‌اند. این موضوع طرفداران دیمون را نیز دچار تعجب کرده است.

همانطور که روزنامه نیویورک تایمز گزارش می‌دهد، دیمون در طول تولید درام خود به نام "آخرین دوئل" وقت خود را در روستایی در ایرلند می‌گذراند؛ بنابراین ظاهراً دیمون و خانواده وی تصمیم گرفتند به جای بازگشت به خانه و قرنطینه در پنت هاوس لوکس چند میلیون دلاری خود در بروکلین هایتز، در دالکی بمانند.

اما چرا این تصمیم هوشمندانه است؟ زیرا شهر نیویورک به تنهایی بیش از ۲۶۰ هزار مورد گزارش COVID-۱۹ و بیش از ۲۰۸۰۰ مرگ را نشان داده است. برای مقایسه، تاکنون در کل ایرلند ۱۷۶۰۰ مورد ابتلا و ۷۹۴ مرگ و میر رخ داده است.

 

هالیوود مت دیمون بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین