کد خبر: 48611 A

تصاویر باورنکردنی از نوه‌های هیفا وهبی

تصاویر باورنکردنی از نوه‌های هیفا وهبی

هیفا وهبی، خواننده معروف لبنانی که اکنون 48 ساله است دو نوه‌ دختر دارد، در حالی‌که رابطه‌ او با دخترش اصلا خوب نیست.

ایران آرت: شاید کمتر کسی بداند که هیفا وهبی خواننده معروف لبنانی دو نوه‌ی دختر دارد. به تازگی انتشار فیلم نوه‌های او در فضای مجازی با جنجال زیادی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شده و توجهات زیادی را به خود جذب کرده است. آنها در فیلم منتشر شده در حال فیلم بازی کردن هستند و دیالوگ‌های جالب و بامزه‌ای بر زبان می‌آورند.

زینب فیاض دختر هیفا وهبی عکس دو فرزند خود به نام‌های رهف و دانیلا را در اینستاگرام منتشر کرد که در حال تقلید نقش بازیگران یک سریال قدیمی مصری بودند.

چرا رابطه هیفا وهبی و دخترش سرد و تاریک است؟!

به گزارش تابناک باتو، رابطه‌ی هیفا وهبی و دخترش همیشه جنجالی بوده است، آنها همیشه از هم دور بوده‌اند. هیفا وهبی تا مدت‌ها وجود دخترش را انکار می‌کرد. زینب فیاض در سال ۲۰۱۹ میلادی با انتشار یک استوری به وجود اختلاف میان خود و مادرش مهر تایید زد و نوشت: بعضی مادرها فقط اسم مادر را یدک می‌کشند، این اسم مسئولیت و نعمتی از جانب خداست و هر زنی فقط به خاطر به دنیا آوردن فرزند، نمی تواند اسم مادر را روی خود بگذارد زیرا مادر بودن به معنای واقعی کلمه احساسات مقدس است...

بسیاری بر این باور بودند که این استوری طعنه آمیز را در مواجهه با بی‌توجهی‌های مادرش نوشته است. 

3

هیفا وهبی پس از جدایی از همسرش نصر فیاض و به اجبار شرایط خانوادگی از دخترش زینب دور شد و فقط گاهی اوقات در رسانه‌ها از دخترش حرف می‌زد. بعد از ازدواج زینب و به ویژه پس از به دنیا آمدن فرزندان او، دیگر هیچ اسمی از زینب نیاورد، زیرا می‌ترسید این موضوع روی زندگی هنری‌اش اثر منفی بگذارد و در ذهن مخاطبان به جای سمبل جوانی و زیبا بودن، جایگاه مادربزرگ بودنش پررنگ شود. 

زینب تلاش زیادی کرد تا با مادرش ارتباط برقرار کند اما بی فایده بود. حتی او اسم دخترش را رهف گذاشته که به نوعی شبیه اسم هیفا است.

2

جایزه‌ای که به خاطر دخترش از او پس گرفتند

هیفا وهبی در بیروت متولد شد. در نوجوانی به فروش جواهرات پرداخت و در یک شرکت مدلینگ به نام (نضال بشراوی) به عنوان مدل لباس کار کرد. در ۱۶ سالگی در تبلیغات یک شرکت ماکارونی حاضر شد که این تبلیغ در اواسط دهه نود در تلویزیون سوریه به نمایش درآمد.

هیفا وهبی با پسر عمه‌اش ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۸ میلادی صاحب دختری به نام زینب شد. تولد زینب زندگی او را دستخوش تحولات بسیاری کرد و پس از چندی از شوهرش نصر فیاض طلاق گرفت. او پس از طلاق در مسابقه ملکه زیبایی جنوب لبنان شرکت کرد و برنده ی مسابقه شد، اما پس از این که افشا شد او ازدواج کرده و یک دختر دارد، جایزه را از او پس گرفتند.

4

بعد از این اتفاق هیفا وهبی خبرهای مرتبط با دخترش را از همه مخفی کرد و به دلیل مشکلات خانوادگی زیاد، به طور کامل هر گونه رابطه با دخترش را قطع کرد. او برای گرفتن حق طلاق، حضانت دخترش را به همسرش داد و پس از آن هیچوقت دخترش را ندید.

پدر و پدربزرگ زینب نیز به دروغ به او گفتند که مادرش وقتی او شیرخواره بوده از دنیا رفته است، اما وقتی هیفا نوجوان شد، برخی از اقوامش درباره هویت واقعی مادرش او را مطلع کردند و زینب که همراه خانواده پدری‌اش در کویت زندگی می‌کرد متوجه شد که مادرش خواننده معروف لبنانی هیفا وهبی است.

هیفا وهبی که سالها از دیدن زینب محروم شده بود در یکی از تاک‌شوها وقتی صحبت از دخترش شد، گریه کرد و پاسخ مجری را نداد. با وجود این شوق، او هنوز دخترش را انکار می‌کند و حتی گاهی می‌گوید که هیچوقت فرزندی به دنیا نیاورده و عکس‌هایی که از زینب منتشر می‌شود، عکس‌های خواهر او است، اما کاربران فضای مجازی تاکنون نتوانسته‌اند از کنار این موضوع به راحتی عبور کنند. 

 

سلبریتی خواننده زن هیفا وهبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین