کد خبر: 48706 A

دیوید بکهام هری پاتر می‌خواند

دیوید بکهام هری پاتر می‌خواند

ایران آرت: این روز‌ها بسیاری از افراد در سراسر جهان مایلند که از شبکه‌های مجازی صوتی برای پر کردن ساعات خالی روز خود استفاده کنند. اسپاتیفای نیز تصمیم گرفته یک برنامه ویژه برای خوانش کتاب‌های محبوب هری پاتر راه اندازی کند. اسپاتیفای یک رسانه جاری موسیقی، پادکست و ویدئو است که به‌طور رسمی در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد.

به گزارش انتخاب، جی کی رولینگ خالق مجموعه داستان‌های محبوب هری پاتر با اسپاتیفای توافق کرده است که نسخه اول کتای‌های هری پاتر موسوم به «هری پاتر و سنگ جادو» با حضور چهره‌های سرشناس خوانده شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هر هفته، شخص متفاوتی یک فصل از کتاب را می‌خواند. این پروژه با دنیل ردکلیف (بازیگر نقش هری پاتر) آغاز می‌شود و وی فصل اول این کتاب موسوم به "پسری که زنده مانده" را می‌خواند.

هری پاتر

اما چهره‌های سرشناس دیگری نیز در این پروژه مشارکت دارند. برای مثال بازیکن سابق فوتبال انگلستان دیوید بکهام، استفان فرای، که به خواندن همه کتاب‌های صوتی هری پاتر مشهور است و بازیگران زن داکوتا فینینگ و کلودیا کیم نیز در این پروژه مشارکت دارند. قسمت‌های ضبط شده در اسپاتیفای و اسپاتیفای کودکان در دسترس خواهند بود.

 

هری پاتر دیوید بکهام جی کی رولینگ قرنطینه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین