کد خبر: 48789 A

جشن تولد رمانتیکی که آقای بازیگر برای نامزد جدیدش گرفت/ عکس

جشن تولد رمانتیکی که آقای بازیگر برای نامزد جدیدش گرفت/ عکس

ایران آرت: بن افلک، بازیگر آمریکایی ۴۷ ساله که مدت زمان طولانی از اعتیاد به الکل رنج می‌برد، به تازگی رابطه جدیدی را با بازیگر کوبایی آنا دی امارس ۳۲ ساله آغاز کرده است. او جشن تولد رمانتیک کلاسیکی را برای آنا دی آمارس در ۳۰ آوریل ۲۰۲۰ در وسط بیابان در خانه‌ای دورافتاده برگزار کرد.

آنا در اینستاگرامش عکس‌هایی از جشن تولدی را که بن افلک برای او برگزار کرده بود منتشر کرد. این جشن تولد کلاسیک از کیک تولد و بادکنک‌های رنگی تشکیل شده بود، او در پیج اینستاگرامش فیلمی از جشن تولد را منتشر کرد که با چشمان بسته و با چوب بادکنکی آویخته را ضربه می‌زند تا کادوی تولدش را کشف کند، و سرانجام شیرینی و شکلات از درون بادکنک روی سر او می‌ریزد،. این فیلم یک میلیون و هفتصد هزار بازدید در فضای مجازی داشته است.

آنا یک عکس سلفی دو نفره هم در استوری به اشتراک گذاشت و از همه به خاطر تبریکات در جشن تولدش تشکر و آرزوی کرد تا یک سال خوب دیگر داشته باشد.

308778_385

به گزارش تابناک باتو، گفتنی است روابط افلک و آنا پس از اینکه آنها در کنار یکدیگر در فرودگاه بین المللی کاستاریکا پس از گذراندن تعطیلات در کوبا، دیده شدند، حالت رسمی به خود گرفت و عکس‌هایی از آن دو در یکی از رستوران‌های معروف کوبا در ماه مارس منتشر شد که بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند.

پاپاراتزی ها در روزهای نخست ماه آوریل و در دوران قرنطینه کرونا عکس‌هایی از آن دو را در حال هواخوری در لس‌آنجلس منتشر کردند، عکس‌هایی از آن دو در خانه گران‌قیمتشان که در حال گذران قرنطینه بودند منتشر شد.

308780_265

آن دو در ماه مارس گذشته در فیلم سینمایی رمانتیک اجتماعی به ایفای نقش پرداختند و از آن زمان تاکنون در کنار هم دیده می‌شوند.

 

بن افلک بازیگر آنا دی آرماس آنا دی امارس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین